Quote from Guest on 17 October 2009, 16:13Startar en ny tråd, då jag inte tycker rodd ingår i riktig triathlon.
Är inte riktigt i form ännu för att köra en olympisk inomhus, men idag blev det ändå en liten test med mersmak.(t+)
1500 simning+60 min trainer+5 km löpband.
Körde på hårt, därefter di
Startar en ny tråd, då jag inte tycker rodd ingår i riktig triathlon.
Är inte riktigt i form ännu för att köra en olympisk inomhus, men idag blev det ändå en liten test med mersmak.(t+)
1500 simning+60 min trainer+5 km löpband.
Körde på hårt, därefter di
Quote from Funbeat user on 17 October 2009, 16:23Nä jag är bunden att hålla med dig i ditt koncept och funderar att testa mig längre fram i år och sedan till våren för att se skillnader i resultat.
Nu har ju jag och förmodligen du åxå fördelen av att ha simhall, spinncykel och löpband på samma ställe s
Nä jag är bunden att hålla med dig i ditt koncept och funderar att testa mig längre fram i år och sedan till våren för att se skillnader i resultat.
Nu har ju jag och förmodligen du åxå fördelen av att ha simhall, spinncykel och löpband på samma ställe s
Quote from Funbeat user on 24 October 2009, 21:31fast spinncykel, hur vet du då att du då har cyklat 4 mil?
fast spinncykel, hur vet du då att du då har cyklat 4 mil?
Quote from Funbeat user on 25 October 2009, 00:13Jag skulle kunna hänga på här. Har nämligen också simhall på mitt gym.
Jag skulle kunna hänga på här. Har nämligen också simhall på mitt gym.
Quote from Funbeat user on 25 October 2009, 15:45Har du ställt upp trainern i simhallen?
Har du ställt upp trainern i simhallen?
Quote from Funbeat user on 25 October 2009, 16:23Nja, trainer...
...jag menade motionscykel, och nej, jag har inte ställt upp den i simhallen.
Efter simningen går jag ut, sköljer av mig, klär om, går upp en våning till gymet. Där finns såväl motionscyklar och löpband.
Nja, trainer...
...jag menade motionscykel, och nej, jag har inte ställt upp den i simhallen.
Efter simningen går jag ut, sköljer av mig, klär om, går upp en våning till gymet. Där finns såväl motionscyklar och löpband.
Quote from Funbeat user on 25 October 2009, 16:39De spinncyklar som står på Nautilus i Hbg varierar i utseende den jag brukar sitta på är dock av den här modellen så det finns lite options...
http://www.startrac.com/uk-en/Cardio/detail.aspx?id=228
De spinncyklar som står på Nautilus i Hbg varierar i utseende den jag brukar sitta på är dock av den här modellen så det finns lite options...
Quote from Funbeat user on 25 October 2009, 19:36finns det tävlingar som man startar inomhus och avslutar efter simningen med cykel och löpning utomhus?
finns det tävlingar som man startar inomhus och avslutar efter simningen med cykel och löpning utomhus?
Quote from Funbeat user on 25 October 2009, 22:10Forsgrenska badet på Medborgarplatsen har spinningcyklar och löpband alldeles i anslutning till 25-metersbassängen. Jag gjorde flytövningar i lilla bassängen där i våras och när jag låg på rygg i lilla bassängen studerade jag olika löptekniker på våningen
Forsgrenska badet på Medborgarplatsen har spinningcyklar och löpband alldeles i anslutning till 25-metersbassängen. Jag gjorde flytövningar i lilla bassängen där i våras och när jag låg på rygg i lilla bassängen studerade jag olika löptekniker på våningen
Quote from Funbeat user on 25 October 2009, 22:14Deca Ironman va väl inomhussimning och cykling och löpning utomhus...
Deca Ironman va väl inomhussimning och cykling och löpning utomhus...