Quote from Guest on 30 May 2010, 19:26Funderar på köra Ringsjön Runt, men noterar att starttid är
8-10 - är det så många deltagare att gemensam start är utesluten?
Funderar på köra Ringsjön Runt, men noterar att starttid är
8-10 - är det så många deltagare att gemensam start är utesluten?
Quote from Funbeat user on 30 May 2010, 19:36Starten är lite olika för vilken runda man ska cykla. Har du inte anmält dig så är det hög tid för det nu! Jag och min ena dotter ska cykla rundan på ca 6 mil på lördag.
Starten är lite olika för vilken runda man ska cykla. Har du inte anmält dig så är det hög tid för det nu! Jag och min ena dotter ska cykla rundan på ca 6 mil på lördag.
Quote from Funbeat user on 30 May 2010, 19:37För "Rundan 125 km" står starttid 8-10 på sidan för loppet
vilket tyder på att det är olika starttid även för samma runda?
För "Rundan 125 km" står starttid 8-10 på sidan för loppet
vilket tyder på att det är olika starttid även för samma runda?
Quote from Funbeat user on 30 May 2010, 20:09Svårt att hitta info på deras hemsida. Nån som kört tidigare år kanske kan svara, jag kör för första gången i år..
Svårt att hitta info på deras hemsida. Nån som kört tidigare år kanske kan svara, jag kör för första gången i år..
Quote from Funbeat user on 30 May 2010, 20:59Det är "flygande" start. så de släpper folk lite allt eftersom
Det är "flygande" start. så de släpper folk lite allt eftersom
Quote from Funbeat user on 30 May 2010, 21:39Ok, så om man vill starta 8 så får man göra det, eller beror det på startnumret?
De hade kunnat vara *lite* tydligare angående hur det funkar 😉
Ok, så om man vill starta 8 så får man göra det, eller beror det på startnumret?
De hade kunnat vara *lite* tydligare angående hur det funkar 😉
Quote from Funbeat user on 30 May 2010, 23:05Om det inte är allt för många som startar då, så får du starta då. Annars kan du starta 08.02, eller 08.07 eller 09.58, om det passar bättre.
Om det inte är allt för många som startar då, så får du starta då. Annars kan du starta 08.02, eller 08.07 eller 09.58, om det passar bättre.
Quote from Funbeat user on 31 May 2010, 08:47Det har varit lite olika olika år för starterna (av 125km loppet). Något år har det varit lite mer av en gemensam start med snabbgruppen precis när starten öppnar, men på senare år har snabbgruppen startat kl 8 men många av de andra startar bara när de k
Det har varit lite olika olika år för starterna (av 125km loppet). Något år har det varit lite mer av en gemensam start med snabbgruppen precis när starten öppnar, men på senare år har snabbgruppen startat kl 8 men många av de andra startar bara när de k