Quote from Guest on 7 November 2013, 16:10I förrgår lyckades jag riva av mitt växelöra. Det här är en specialdel för min liggcykel och verkar vara unik för just den här tillverkaren, som är ökända för sin dåliga support. Det kan med andra ord ta ett tag innan jag får tag i nytt..
Jag vill förstå
I förrgår lyckades jag riva av mitt växelöra. Det här är en specialdel för min liggcykel och verkar vara unik för just den här tillverkaren, som är ökända för sin dåliga support. Det kan med andra ord ta ett tag innan jag får tag i nytt..
Jag vill förstå
Quote from Johan Fylke on 7 November 2013, 16:20Här är en sida som har de flesta modeller
http://derailleurhanger.com/index.htm?ppcseid=2094&ppcsekeyword=rear+derailleur+hanger&mmtctg=68252497&mmtcmp=2480597&mmtmt=5&mmtgglcnt=0&gclid=CMWK-dv80roCFeWXcAodri8AgA
Här är en sida som har de flesta modeller
Quote from Funbeat user on 7 November 2013, 22:13gjorde en liknande akut fältoperation på min cykel med följd att klingbultarna gick av och främre drevet sprack pga för hårt spänd kedja.. blev till att köra sparkcykel hem.
gjorde en liknande akut fältoperation på min cykel med följd att klingbultarna gick av och främre drevet sprack pga för hårt spänd kedja.. blev till att köra sparkcykel hem.
Quote from Funbeat user on 8 November 2013, 01:49Tack för tipsen!
Jag har lyckats få kontakt med leverantörne så det blir nog till att låta cykeln stå tils jag har fått det fixat. Det där med nödväxelöra verkar definitivt intressant.. Frågan är bara varför man ska ha det istället för att bara köpa hem
Tack för tipsen!
Jag har lyckats få kontakt med leverantörne så det blir nog till att låta cykeln stå tils jag har fått det fixat. Det där med nödväxelöra verkar definitivt intressant.. Frågan är bara varför man ska ha det istället för att bara köpa hem
Quote from Funbeat user on 8 November 2013, 01:50Tack för tipsen!
Derailleurhanger verkar inte ha växelöron för m5 som tillverkar min cykel, men de har däremot nödväxelöron vilket ju är en intressant idé.
Jag har lyckats få kontakt med originalleverantören så det blir nog till att låta cykeln stå tils j
Tack för tipsen!
Derailleurhanger verkar inte ha växelöron för m5 som tillverkar min cykel, men de har däremot nödväxelöron vilket ju är en intressant idé.
Jag har lyckats få kontakt med originalleverantören så det blir nog till att låta cykeln stå tils j
Quote from Funbeat user on 8 November 2013, 06:50Har man många cyklar så känns det lite meckigt att ha ett urval av växelöron hemma.
Och cyklar man med andra så räcker det ju (oftast) med ett nödväxelöra i gruppen.
Har man många cyklar så känns det lite meckigt att ha ett urval av växelöron hemma.
Och cyklar man med andra så räcker det ju (oftast) med ett nödväxelöra i gruppen.