Quote from Guest on 19 January 2011, 09:10Risveden Terräng är Västsveriges tuffaste och brantaste motionslopp, med en höjdskillnad på 225 meter.
Längs den 17,4 km långa banan som går genom två naturreservat passerar du 22 backar, nio sjöar och en ”vägg”http://www.risvedenterrang.se/index.php?op
Risveden Terräng är Västsveriges tuffaste och brantaste motionslopp, med en höjdskillnad på 225 meter.
Längs den 17,4 km långa banan som går genom två naturreservat passerar du 22 backar, nio sjöar och en ”vägg”
Quote from Funbeat user on 19 January 2011, 09:20Det är fel datum, rätt datum är 2011-09-10 (september, inte oktober)
Det är fel datum, rätt datum är 2011-09-10 (september, inte oktober)
Quote from Funbeat user on 29 January 2011, 18:01Helt korrekt! Har ändrat detta
Helt korrekt! Har ändrat detta
Quote from Funbeat user on 16 August 2011, 21:29Anmäld! Bråkar foten blir det vandrarkängor och promenad. Det gick ju nu i fjällen då går det i Risveden också.
Anmäld! Bråkar foten blir det vandrarkängor och promenad. Det gick ju nu i fjällen då går det i Risveden också.
Quote from Funbeat user on 16 August 2011, 21:44Måste vara den bästa hemsidan för en löptävling jag sett. Blev väldigt sugen, men det krockar med Lång-DM i Mariestad tyvärr. Fast Risveden är ju närmare...
Måste vara den bästa hemsidan för en löptävling jag sett. Blev väldigt sugen, men det krockar med Lång-DM i Mariestad tyvärr. Fast Risveden är ju närmare...
Quote from Funbeat user on 16 August 2011, 23:19Är anmäld.
Och provsprang faktiskt banan i söndags och man kan ju säga efter 5 km grusväg så tar ju den vanliga löpningen slut, sen blir det klättring uppför och sen gäller det ha fötterna på rätt ställe utför de knixiga partierna.
Borde passa alla orien
Är anmäld.
Och provsprang faktiskt banan i söndags och man kan ju säga efter 5 km grusväg så tar ju den vanliga löpningen slut, sen blir det klättring uppför och sen gäller det ha fötterna på rätt ställe utför de knixiga partierna.
Borde passa alla orien
Quote from Funbeat user on 16 August 2011, 23:22Magnus@
Ja den hemsidan borde storloppsarrangörer ta sig en titt på. 🙂
Magnus@
Ja den hemsidan borde storloppsarrangörer ta sig en titt på. 🙂
Quote from Funbeat user on 18 August 2011, 21:29Anmäld! Blir mitt längsta lopp någonsin. Har bara sprungit så långt i vff två gånger i mitt liv. Spännande.
Anmäld! Blir mitt längsta lopp någonsin. Har bara sprungit så långt i vff två gånger i mitt liv. Spännande.
Quote from Funbeat user on 18 August 2011, 21:30YES!!! 😀
YES!!! 😀
Quote from Funbeat user on 18 August 2011, 21:32Yes (H:)
Blir perfekt uppvärmning inför lidingöhalvan.
Yes (H:)
Blir perfekt uppvärmning inför lidingöhalvan.