Quote from Guest on 5 January 2008, 14:07Hej
Hittar inte zoomfunktionen som ska finnas så man kan förminska/förstora kartan. Just nu kan jag bara se hela-världen-läge.
Någon som vet något?
Hej
Hittar inte zoomfunktionen som ska finnas så man kan förminska/förstora kartan. Just nu kan jag bara se hela-världen-läge.
Någon som vet något?
Quote from Camilla Höög on 5 January 2008, 14:17Fungerar för mig. Får du något javascriptfel i webbläsaren? Prova att stänga alla webbläsarefönster och sedan testa igen.
Fungerar för mig. Får du något javascriptfel i webbläsaren? Prova att stänga alla webbläsarefönster och sedan testa igen.
Quote from Funbeat user on 5 January 2008, 14:29Funkar för mig med. precis testat
Funkar för mig med. precis testat
Quote from Funbeat user on 5 January 2008, 14:32Google Maps, som rita-runda-funktionen är baserad på, funkar inte i Safari. I alla fall inte i Safari 1.3, men kanske i senare versioner. Ger inga felmeddelanden - det funkar bara inte.
Google Maps, som rita-runda-funktionen är baserad på, funkar inte i Safari. I alla fall inte i Safari 1.3, men kanske i senare versioner. Ger inga felmeddelanden - det funkar bara inte.
Quote from Johnny Lahti on 5 January 2008, 15:20OK, tack då är det något fel på min dator. Tack för era svar.
OK, tack då är det något fel på min dator. Tack för era svar.