Quote from Guest on 19 December 2007, 22:16Vet inte vad det beror på men jag kan inte rita in mina löprundor på kartan längre. Det går att få in ca en km men sen slutar den att rita. Är det någon mer som drabbats av detta?
Vet inte vad det beror på men jag kan inte rita in mina löprundor på kartan längre. Det går att få in ca en km men sen slutar den att rita. Är det någon mer som drabbats av detta?
Quote from Elias Engqvist on 19 December 2007, 22:26Hej, jag är ny på funbeat och jag lyckades inte rita nån runda alls - inget händer då jag klickar och fast jag sparar sen så har jag inga rundor sparade 🙁
Lyckades du lösa problemet?
Hej, jag är ny på funbeat och jag lyckades inte rita nån runda alls - inget händer då jag klickar och fast jag sparar sen så har jag inga rundor sparade 🙁
Lyckades du lösa problemet?
Quote from Funbeat user on 19 December 2007, 23:15Jag har precis testat att rita en runda på 5 km och sparat den. Funkade klandefritt.
Jag har precis testat att rita en runda på 5 km och sparat den. Funkade klandefritt.
Quote from Funbeat user on 19 December 2007, 23:21Christer
För att hitta Din sparade rundor måste Du byta till Min träning och sedan vidare till fliken Mina rundor. De sparas inte inte under fliken Träningsundor där Du ritar dem.
Mvh / Harald
Christer
För att hitta Din sparade rundor måste Du byta till Min träning och sedan vidare till fliken Mina rundor. De sparas inte inte under fliken Träningsundor där Du ritar dem.
Mvh / Harald
Quote from Funbeat user on 20 December 2007, 06:28Ibland har jag svårt att rita ut en bana när jag har "Satellit"- eller "Hybrid"-läget inställt. Däremot upphör problemen när jag växlar till "Karta"
Ibland har jag svårt att rita ut en bana när jag har "Satellit"- eller "Hybrid"-läget inställt. Däremot upphör problemen när jag växlar till "Karta"
Quote from Funbeat user on 20 December 2007, 15:43Hej! Upplever sjäv att detta prbolemet är tidsrelaterat, beroende på vad klockan är och hur många det är som försöker lägga in sina rundor på kartorna.
Hej! Upplever sjäv att detta prbolemet är tidsrelaterat, beroende på vad klockan är och hur många det är som försöker lägga in sina rundor på kartorna.