Quote from Guest on 5 June 2008, 08:26Hejsan,
Någon som vet varför inte kilometermarkeringarna finns på kartan när man ritar den?Det hade varit trevligt om det fanns - då vet man t ex på en långrunda att "när jag kommer till den vägen har jag sprungit si och så många kilometer".
Har sett d
Hejsan,
Någon som vet varför inte kilometermarkeringarna finns på kartan när man ritar den?
Det hade varit trevligt om det fanns - då vet man t ex på en långrunda att "när jag kommer till den vägen har jag sprungit si och så många kilometer".
Har sett d
Quote from Camilla Höög on 5 June 2008, 08:36Den funktionen inte är implementerad av Olle. Det är inte bara en funktion att slå av och på utan måste skapas nytt för varje implementation av kartfunktionen.
Olle bör ha lagt det på sin väldigt långa todo-lista 🙂
Den funktionen inte är implementerad av Olle. Det är inte bara en funktion att slå av och på utan måste skapas nytt för varje implementation av kartfunktionen.
Olle bör ha lagt det på sin väldigt långa todo-lista 🙂
Quote from Galderma Fritidsförening on 5 June 2008, 13:15Tills vidare kan man ju använda MapMyRun (www.mapmyrun.com) om man verkligen vill ha km-markeringar. Jag använder Funbeats kartfunktion flitigt men nån gång ibland kan det vara bra med km-markeringar också. Då blir det karta på både Funbeat och MapMyRun.
Tills vidare kan man ju använda MapMyRun (www.mapmyrun.com) om man verkligen vill ha km-markeringar. Jag använder Funbeats kartfunktion flitigt men nån gång ibland kan det vara bra med km-markeringar också. Då blir det karta på både Funbeat och MapMyRun.
Quote from Funbeat user on 5 June 2008, 17:35Alternativt kan man ju medans man ritar sin karta hålla koll på var någonstans varje km hamnar.... inte så svårt
Alternativt kan man ju medans man ritar sin karta hålla koll på var någonstans varje km hamnar.... inte så svårt
Quote from Lotta Lindström on 5 June 2008, 22:21Inte när man ritar men sen ska man ju komma ihåg det också. Och jag har minne som ett durkslag... (#)
Inte när man ritar men sen ska man ju komma ihåg det också. Och jag har minne som ett durkslag... (#)
Quote from Galderma Fritidsförening on 5 June 2008, 23:08Haha, minne som ett durkslag, det var nått nytt.... som en guldfisk har jag hört, men durkslag (H) Är det bättre eller sämre än en guldfisk tro 😉 haha!
Haha, minne som ett durkslag, det var nått nytt.... som en guldfisk har jag hört, men durkslag (H) Är det bättre eller sämre än en guldfisk tro 😉 haha!
Quote from Funbeat user on 5 June 2008, 23:35bättre. bara vätska och små obetydliga beståndsdelar som siprar ut
bättre. bara vätska och små obetydliga beståndsdelar som siprar ut
Quote from Lotta Lindström on 6 June 2008, 00:08Det är stoooora hål i mitt durkslag 🙂
Det är stoooora hål i mitt durkslag 🙂
Quote from Funbeat user on 6 June 2008, 09:51🙂
🙂