Quote from Guest on 18 May 2008, 16:44Hejsan.
Jag har ett litet förslag på "rita runda"-funktionen.
Ibland när jag springer drar jag iväg och efter t ex. 30 min vänder jag hemåt samma väg igen.
Kan man lägga till på kartan att man ritar rundan ut till vändpunkten och sen att "hemvägen" fylls
Hejsan.
Jag har ett litet förslag på "rita runda"-funktionen.
Ibland när jag springer drar jag iväg och efter t ex. 30 min vänder jag hemåt samma väg igen.
Kan man lägga till på kartan att man ritar rundan ut till vändpunkten och sen att "hemvägen" fylls
Quote from Funbeat user on 18 May 2008, 16:54är på din sida. denna funktion skulle underlätta.
är på din sida. denna funktion skulle underlätta.
Quote from Funbeat user on 18 May 2008, 17:13Ja det är inte alltför sällan jag gör precis likadant och det kan ta ett tag att rita ut om det är en cykeltur på ett par, tre mil ena vägen.
(t+)
Ja det är inte alltför sällan jag gör precis likadant och det kan ta ett tag att rita ut om det är en cykeltur på ett par, tre mil ena vägen.
(t+)
Quote from Magnus Gelang on 18 May 2008, 17:19Ja jag gör också så ibland. Men jag ritar aldrig i mina rundor här på Funbeat, utan ritar bara för att mäta och då ritar jag ju bara ena hållet och dubblerar sen såklart 😀
Ja jag gör också så ibland. Men jag ritar aldrig i mina rundor här på Funbeat, utan ritar bara för att mäta och då ritar jag ju bara ena hållet och dubblerar sen såklart 😀
Quote from Funbeat user on 18 May 2008, 18:00Jag håller helt med! Jag brukar göra likadant, vända och ta samma väg tillbaks hem.
Detta var en bra idée! 🙂 Hoppas vi får se den funktionen här inom kort.
Jag håller helt med! Jag brukar göra likadant, vända och ta samma väg tillbaks hem.
Detta var en bra idée! 🙂 Hoppas vi får se den funktionen här inom kort.
Quote from Funbeat user on 18 May 2008, 19:11Även om man valt att koppla en runda till sitt träningspass kan man fylla i sträckan manuellt så jag brukar bara rita halva och sen dubbla sträckan och fylla i själv.
Även om man valt att koppla en runda till sitt träningspass kan man fylla i sträckan manuellt så jag brukar bara rita halva och sen dubbla sträckan och fylla i själv.
Quote from Funbeat user on 18 May 2008, 20:04Jag gör som Emelie och det funkar utmärkt. 🙂
Jag gör som Emelie och det funkar utmärkt. 🙂
Quote from Funbeat user on 18 May 2008, 20:06PS. Det är oftast kommentarerna i registreringen som är betydelsefulla (en kort beskrivning gör oftast att jag kommer ihåg passet, om jag sprang med någon annan, hur vädret var osv), själva rundan är inte så viktig för en själv, den är ju mer viktig för a
PS. Det är oftast kommentarerna i registreringen som är betydelsefulla (en kort beskrivning gör oftast att jag kommer ihåg passet, om jag sprang med någon annan, hur vädret var osv), själva rundan är inte så viktig för en själv, den är ju mer viktig för a
Quote from Funbeat user on 18 May 2008, 20:35Ja att dubbla och skriva i själv är ju rätt smidigt också!
Ja att dubbla och skriva i själv är ju rätt smidigt också!
Quote from Camilla Höög on 19 May 2008, 07:08Tycker ni inte det är tråkigt att springa samma väg tillbaks? Jag tar alltid en annan väg hem...förutom någon enstaka gång då jag varit helt vilse och varit tvungen att backtracka för att hitta hem 🙂
Enklaste lösningen är att ni skaffar en Garmin Forer
Tycker ni inte det är tråkigt att springa samma väg tillbaks? Jag tar alltid en annan väg hem...förutom någon enstaka gång då jag varit helt vilse och varit tvungen att backtracka för att hitta hem 🙂
Enklaste lösningen är att ni skaffar en Garmin Forer