Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Hejsan.
Jag har ett litet förslag på "rita runda"-funktionen.
Ibland när jag springer drar jag iväg och efter t ex. 30 min vänder jag hemåt samma väg igen.
Kan man lägga till på kartan att man ritar rundan ut till vändpunkten och sen att "hemvägen" fylls

är på din sida. denna funktion skulle underlätta.

Ja det är inte alltför sällan jag gör precis likadant och det kan ta ett tag att rita ut om det är en cykeltur på ett par, tre mil ena vägen.

(t+)

Ja jag gör också så ibland. Men jag ritar aldrig i mina rundor här på Funbeat, utan ritar bara för att mäta och då ritar jag ju bara ena hållet och dubblerar sen såklart 😀

Jag håller helt med! Jag brukar göra likadant, vända och ta samma väg tillbaks hem.

Detta var en bra idée! 🙂 Hoppas vi får se den funktionen här inom kort.

Även om man valt att koppla en runda till sitt träningspass kan man fylla i sträckan manuellt så jag brukar bara rita halva och sen dubbla sträckan och fylla i själv.

Jag gör som Emelie och det funkar utmärkt. 🙂

PS. Det är oftast kommentarerna i registreringen som är betydelsefulla (en kort beskrivning gör oftast att jag kommer ihåg passet, om jag sprang med någon annan, hur vädret var osv), själva rundan är inte så viktig för en själv, den är ju mer viktig för a

Ja att dubbla och skriva i själv är ju rätt smidigt också!

Tycker ni inte det är tråkigt att springa samma väg tillbaks? Jag tar alltid en annan väg hem...förutom någon enstaka gång då jag varit helt vilse och varit tvungen att backtracka för att hitta hem 🙂

Enklaste lösningen är att ni skaffar en Garmin Forer

12