Quote from Guest on 29 April 2008, 22:54Jag har suttit och försökt rita en träningsrunda men det går inte. Den vill inte rita, det är som att ritverktyget inte är på...Jag får inte heller fram satelit bilden fast jag har fått det förut. Någon som vet varför jag har problem???
Jag har suttit och försökt rita en träningsrunda men det går inte. Den vill inte rita, det är som att ritverktyget inte är på...Jag får inte heller fram satelit bilden fast jag har fått det förut. Någon som vet varför jag har problem???
Quote from Camilla Höög on 29 April 2008, 23:04Du går alltså hit: http://www.funbeat.se/life/tracks/add.aspx
Sedan klickar du på kartan för att börja rita och det fungerar inte?
Har det fungerat tidigare?
Om det har fungerat tidigare, har något förändrats på din dator sedan dess?
Testa att byt webbläs
Du går alltså hit: http://www.funbeat.se/life/tracks/add.aspx
Sedan klickar du på kartan för att börja rita och det fungerar inte?
Har det fungerat tidigare?
Om det har fungerat tidigare, har något förändrats på din dator sedan dess?
Testa att byt webbläs
Quote from mårten jansson on 30 April 2008, 10:39Jag har haft problem ibland med att, om man råkar röra på musen minsta lilla när man ska klicka, istället flyttar kartan. Det tog ett bra tag innan jag insåg att det förmodligen var det som var felet, eftersom jag inte ens kunde se kartan flytta på sig..
Jag har haft problem ibland med att, om man råkar röra på musen minsta lilla när man ska klicka, istället flyttar kartan. Det tog ett bra tag innan jag insåg att det förmodligen var det som var felet, eftersom jag inte ens kunde se kartan flytta på sig..
Quote from Camilla Höög on 30 April 2008, 10:55Om man klickar väldigt långsamt, dvs. håller inne musknappen för länge vid varje klick, så fungerar inte rita-funktionen.
Om man klickar väldigt långsamt, dvs. håller inne musknappen för länge vid varje klick, så fungerar inte rita-funktionen.
Quote from Funbeat user on 30 April 2008, 10:58Alltså Mona ska inte pilla på musen för länge!
Alltså Mona ska inte pilla på musen för länge!
Quote from Funbeat user on 30 April 2008, 13:14För känslig mus kanske är problemet? Darrande pek kan ställa till saker.
För känslig mus kanske är problemet? Darrande pek kan ställa till saker.
Quote from Lotta Lindström on 30 April 2008, 13:52Men Anne Mari då... *rodnar* 😉
Men Anne Mari då... *rodnar* 😉
Quote from Catharina Brattlin on 30 April 2008, 13:57Sara, Andreas kommentar gick heller inte av för hackor...:D *rodnar också*
Sara, Andreas kommentar gick heller inte av för hackor...:D *rodnar också*
Quote from Funbeat user on 30 April 2008, 14:38Helgstämning? (H:)
Trevlig Valborg till er alla.
Helgstämning? (H:)
Trevlig Valborg till er alla.
Quote from Funbeat user on 30 April 2008, 20:27heja A-M...(jag) hade en skärmsläckare som löd.....smek musen så tänder jag.....
heja A-M...(jag) hade en skärmsläckare som löd.....smek musen så tänder jag.....