Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatRita runda ränner iväg
You need to log in to create posts and topics.

Snälla, nån som kan åtgärda att mina rundor blir 20 mil i stället för de 6 km jag har tänkt mig? Systemet frå fnatt och ränner iväg. Kartan flyttas utan att jag gör något och det är omöjligt att stoppa istället får jag börja om och det oftast någon annan

kan inte hjälpa dig men känner till och har samma fel.. Det är oftast när mina rundor närmar sig 30-40km som den börjar rinna iväg, när man har fått många pluppar på kartan.. Känns som det är internet som segar och så får det fnatt, sitter enbart med mobi

Nej, jag råkar också ut för det. Plötsligt rullar kartan och punkten ligger i Östersjön ... på väg mot Ural eller Nordkap.

Det felet får jag om jag flyttar en befintlig punkt och det är en kilometermarkering som vandrar förbi punkten jag flyttar. Undviker jag det så funkar det utan problem.
Det är också bra att undvika att dra en punkt så att fönstret behöver scrolla.

Problemet borde lösas med en högerklick och att välja "Radera sista punkten" (med reservation för formuleringen)
Då slipper man iaf börja om!

Ja, men bruakr bli samma igen.

Mitt problem idag var att det inte gick att pricka dit fler punkter efter ett tag. Lät jag den vara några min så gick det igen. Störande!

Ta bort sista punkten fungerar inte alltid, ibland får jag krasch, allt börjar sega helt otroligt.

1. Ungefär hur många punkter har ni i era rundor när detta inträffar?
2. Vilken webbläsare använder ni?

Olle: jag har testat både med IE och med Firefox, märker ingen skillnad. Antalet punkter har jag inte koll på. Ska försöka komma ihåg att räkna nästa gång.