Quote from Guest on 21 May 2009, 08:55Varje gång när jag skall rita en ny runda startar kartan utzoomad till hela Sverige.
Det skulle vara väldigt trevligt att få kartan att starta från den position som jag satt som mitt hem i min profil.
Varje gång när jag skall rita en ny runda startar kartan utzoomad till hela Sverige.
Det skulle vara väldigt trevligt att få kartan att starta från den position som jag satt som mitt hem i min profil.
Quote from Funbeat user on 21 May 2009, 09:05Program/gps ? Eller är det något på funbeat jag missat?
Program/gps ? Eller är det något på funbeat jag missat?
Quote from Camilla Höög on 21 May 2009, 09:57Klicka på fliken "Träningsrundor" så kan du rita egna rundor:
http://www.funbeat.se/tracks/index.aspx
Klicka på fliken "Träningsrundor" så kan du rita egna rundor:
http://www.funbeat.se/tracks/index.aspx
Quote from Jan Lundquist on 21 May 2009, 11:18Det Lovisa menar fanns i en tidigare version av Funbeat, att den kom ihåg var man bor så den punkten var inzoomad från början. Nu måste jag skriva min ort i sökrutan och zooma in innan jag kan börja rita.
Det Lovisa menar fanns i en tidigare version av Funbeat, att den kom ihåg var man bor så den punkten var inzoomad från början. Nu måste jag skriva min ort i sökrutan och zooma in innan jag kan börja rita.
Quote from Panama B on 21 May 2009, 17:11Tips kan vara att skriva din gata direkt istället för stad. Google Earth som används till kartorna har åtminstone i Stockholmstrakten bra koll på gatorna
Tips kan vara att skriva din gata direkt istället för stad. Google Earth som används till kartorna har åtminstone i Stockholmstrakten bra koll på gatorna
Quote from Jan Lundquist on 21 May 2009, 17:59Ja det var just det. Jag som inte bor i Stockholm hamnar i Hässelby om jag skriver min gatuadress 🙁
Ja det var just det. Jag som inte bor i Stockholm hamnar i Hässelby om jag skriver min gatuadress 🙁
Quote from Linn Bäärnhielm on 21 May 2009, 18:40Skriver jag bara min adress så hamnar jag i Malmö sedan testade jag att skriva både gata + stad och jag hammnade rätt.
🙂
Prova och se om du har samma tur som jag.
Skriver jag bara min adress så hamnar jag i Malmö sedan testade jag att skriva både gata + stad och jag hammnade rätt.
🙂
Prova och se om du har samma tur som jag.
Quote from Panama B on 21 May 2009, 23:39man kan ju alltid flytta för att få snabbare registrering på funbeat .... (#)
man kan ju alltid flytta för att få snabbare registrering på funbeat .... (#)
Quote from Funbeat user on 22 May 2009, 06:46Jag skriver in mitt postnummer och det funkar bra. En väninna hamnar visserligen i Amsterdam när hon gör detsamma...
Jag skriver in mitt postnummer och det funkar bra. En väninna hamnar visserligen i Amsterdam när hon gör detsamma...
Quote from Funbeat user on 22 May 2009, 07:02Red light district?
Red light district?