Quote from Guest on 13 December 2013, 20:39Då var det klart. Vi kör RM 24-timmars ihop med SM veckan i Borås. Vi kommer oxå ha ett 12 timmars med samma startid. Starten kommer att gå Fredagen 4/7. Bara boka in i kalendern
Då var det klart. Vi kör RM 24-timmars ihop med SM veckan i Borås. Vi kommer oxå ha ett 12 timmars med samma startid. Starten kommer att gå Fredagen 4/7. Bara boka in i kalendern
Quote from Funbeat user on 13 December 2013, 20:49Fantastiskt kul 🙂
Måste försöka få in det i min kalender, hur vet jag inte men mist 12h
Har redan bokat LaplandUltra veckan innan men det är ju bara 100km
Fantastiskt kul 🙂
Måste försöka få in det i min kalender, hur vet jag inte men mist 12h
Har redan bokat LaplandUltra veckan innan men det är ju bara 100km
Quote from Funbeat user on 13 December 2013, 20:59Om det inte är för varmt så kommer jag oxå!
Om det inte är för varmt så kommer jag oxå!
Quote from Funbeat user on 13 December 2013, 21:21Tja, har man något val? Det är väl bara att inställa sig. Kommer!
Tja, har man något val? Det är väl bara att inställa sig. Kommer!
Quote from Funbeat user on 13 December 2013, 21:37Yes! Precis vad jag behövde 🙂
Yes! Precis vad jag behövde 🙂
Quote from Funbeat user on 13 December 2013, 21:45Samma goa gäng som kör 6-timmars. Nu är chansen till sol större????
Samma goa gäng som kör 6-timmars. Nu är chansen till sol större????
Quote from Funbeat user on 14 December 2013, 21:04Mycket intressant, ska se hur det går att få till, mitt i värsta backträningen inför PTL. Ska klura lite, vore kul att prova långvarv på 24h med.
Mycket intressant, ska se hur det går att få till, mitt i värsta backträningen inför PTL. Ska klura lite, vore kul att prova långvarv på 24h med.
Quote from Funbeat user on 14 December 2013, 22:32Är det samma bana som på 6 timmars och i så fall hur ser den ut?
Bred, kurvorna höjdskillnaden.
Är det samma bana som på 6 timmars och i så fall hur ser den ut?
Bred, kurvorna höjdskillnaden.
Quote from Funbeat user on 15 December 2013, 09:02Jan-Erik. Banan är inte bestämd till 100% men det blir inte runt Ramnasjön (6-timmars). Vi kommer att ha en bana som går i princip mitt istan. Så som vii har tänkt oss kommer det att vara 2 små backar och utan att ha mätt höjdskillnaden kan jag tänka mig
Jan-Erik. Banan är inte bestämd till 100% men det blir inte runt Ramnasjön (6-timmars). Vi kommer att ha en bana som går i princip mitt istan. Så som vii har tänkt oss kommer det att vara 2 små backar och utan att ha mätt höjdskillnaden kan jag tänka mig
Quote from Funbeat user on 15 December 2013, 22:14Det låter just som jag har drömt om ett tag nu 🙂
Nu hoppas jag uppslutningen blir som jag vill. Jag gör i alla fall reklam på alla håll och kanter.
Det låter just som jag har drömt om ett tag nu 🙂
Nu hoppas jag uppslutningen blir som jag vill. Jag gör i alla fall reklam på alla håll och kanter.