Quote from Guest on 4 September 2009, 17:58Roligare etapplopp utan bonussekunder!
Roligare etapplopp utan bonussekunder!
Quote from Funbeat user on 4 September 2009, 18:08Varför det?
Varför det?
Quote from Funbeat user on 4 September 2009, 19:37Ställer mig i ledet och undrar. Vad är det man vinner?
Ställer mig i ledet och undrar. Vad är det man vinner?
Quote from Funbeat user on 4 September 2009, 22:19Det är bara rörigt med bonus tid. Gör som förr. Kortast till till Paris (eller vart man nu ska) vinner.
Det är bara rörigt med bonus tid. Gör som förr. Kortast till till Paris (eller vart man nu ska) vinner.
Quote from Funbeat user on 4 September 2009, 22:21Blir ganska tråkiga tävlingar utan bonussekunder och de tappar dynamiken som spurtarna ger.
Blir ganska tråkiga tävlingar utan bonussekunder och de tappar dynamiken som spurtarna ger.
Quote from Funbeat user on 4 September 2009, 22:36varför ska enbart spurtarna belönas med bonuspoäng?.. d vinner ju trots allt etappen!?.. räcker inte d?..
De som kör enbart för GC (generall Classification)borde ju få tävla om GC platserna utan att behöva stävja en massa sprättande cyklister som under
varför ska enbart spurtarna belönas med bonuspoäng?.. d vinner ju trots allt etappen!?.. räcker inte d?..
De som kör enbart för GC (generall Classification)borde ju få tävla om GC platserna utan att behöva stävja en massa sprättande cyklister som under
Quote from Funbeat user on 4 September 2009, 22:41Det är få spurtare som är på de tre podieplatserna i Paris.
Att de stallen som inte kör för GC ska ha annat att köra är vettigt och ger en dynamik till TdF.Däremot borde damernas tävlingar ha avsevärt mer prispengar och TV-tid eftersom de har betydligt
Det är få spurtare som är på de tre podieplatserna i Paris.
Att de stallen som inte kör för GC ska ha annat att köra är vettigt och ger en dynamik till TdF.
Däremot borde damernas tävlingar ha avsevärt mer prispengar och TV-tid eftersom de har betydligt
Quote from Funbeat user on 4 September 2009, 22:46ska d vara spurtare på podiet i Paris?.
de är ju defenitivt inte byggda för totalen i stora etapplopp?.. d är väl skugga som faller över poängtröjan eller vita tröjan i Tdf?.. d är ju såå åtråvärda och viktiga för en cyklist.. skulle d inte vara så sku
ska d vara spurtare på podiet i Paris?.
de är ju defenitivt inte byggda för totalen i stora etapplopp?.. d är väl skugga som faller över poängtröjan eller vita tröjan i Tdf?.. d är ju såå åtråvärda och viktiga för en cyklist.. skulle d inte vara så sku
Quote from Funbeat user on 4 September 2009, 22:53Jag förstår inte vad det är du försöker skriva.
Menar du att alla stallen ska enbart köra efter sammandraget?
Det lär inte sponsorer och TV-publik uppskatta.
Jag förstår inte vad det är du försöker skriva.
Menar du att alla stallen ska enbart köra efter sammandraget?
Det lär inte sponsorer och TV-publik uppskatta.
Quote from Funbeat user on 4 September 2009, 23:01Bonussekunder gör det bara roligare med chans för fler att få skina i gult första veckan.
Bonussekunder gör det bara roligare med chans för fler att få skina i gult första veckan.