Quote from Guest on 15 April 2014, 18:45www.maratonadiroma.it
Quote from Linnea Olsson on 15 April 2014, 18:55Vad är meningen med datumet? 15 april? Det har nog blivit lite fel
Vad är meningen med datumet? 15 april? Det har nog blivit lite fel
Quote from Johan Björsell on 29 September 2014, 15:44är det någon som vet vad som krävs när det gäller "membership card?
är det någon som vet vad som krävs när det gäller "membership card?
Quote from Funbeat user on 29 September 2014, 21:02Mikael: Du ska vara medlem i en klubb som tillhör Svenska friidrottsförbundet. Sedan fotar du bara ditt medlemskort och laddar upp på din personliga sida, alternativt fixar ett intyg som är underskrivet av klubbens ordförande eller motsvarande. Efter ett
Mikael: Du ska vara medlem i en klubb som tillhör Svenska friidrottsförbundet. Sedan fotar du bara ditt medlemskort och laddar upp på din personliga sida, alternativt fixar ett intyg som är underskrivet av klubbens ordförande eller motsvarande. Efter ett
Quote from Johan Björsell on 30 September 2014, 18:40tack claes! om jag förstår det rätt så ska man antingen ladda upp läkarintyg ELLER visa upp klubbtillhörighet?
tack claes! om jag förstår det rätt så ska man antingen ladda upp läkarintyg ELLER visa upp klubbtillhörighet?
Quote from Funbeat user on 30 September 2014, 19:04Det stämmer. Om du loggar in på din sida kan du välja läkarintyg eller medlemskort/medlemsintyg på det ställe där du ska ladda upp filen. Det går alltså att ändra sig även om man valt det andra alternativet vid registreringen.
Det stämmer. Om du loggar in på din sida kan du välja läkarintyg eller medlemskort/medlemsintyg på det ställe där du ska ladda upp filen. Det går alltså att ändra sig även om man valt det andra alternativet vid registreringen.
Quote from Linnea Olsson on 2 October 2014, 17:57Jag fick nog inte valmöjligheten då jag anmälde mig till årets lopp. Det var både medlemskort och läkarintyg jag fick skicka in innan allt var klart.
Jag fick nog inte valmöjligheten då jag anmälde mig till årets lopp. Det var både medlemskort och läkarintyg jag fick skicka in innan allt var klart.