Quote from Guest on 25 November 2008, 16:53Italiens största halvmarathon.
http://www.romaostia.it/en/index.asp
Italiens största halvmarathon.
Quote from Funbeat user on 25 November 2008, 17:03You got me on the hook, bella!
You got me on the hook, bella!
Quote from Therese Linner on 25 November 2008, 17:10Det kändes så klockrent, klart vi skall springa i Rom! (H:)
Det kändes så klockrent, klart vi skall springa i Rom! (H:)
Quote from Funbeat user on 25 November 2008, 17:11Jaaa!
Jaaa!
Quote from Funbeat user on 25 November 2008, 19:48Vill inte låta allt för negativ om Rom-Ostia.Men något tråkigare halvmara har jag aldrig sprungit.Man springer från en av Roms utkanter på en avspärrad motorväg
som är rak så det räcker.Inget jag skulle göra om.
Vill inte låta allt för negativ om Rom-Ostia.Men något tråkigare halvmara har jag aldrig sprungit.Man springer från en av Roms utkanter på en avspärrad motorväg
som är rak så det räcker.Inget jag skulle göra om.
Quote from Therese Linner on 5 February 2009, 19:45Skippade Rom till förmån för Prag i slutet av mars istället.
Skippade Rom till förmån för Prag i slutet av mars istället.
Quote from Funbeat user on 6 February 2009, 12:15Annika.Du gjorde helt rätt som tog Prag istället.Enligt mig en mycket trevligare 1/2mara.Lycka till:-)
Annika.Du gjorde helt rätt som tog Prag istället.Enligt mig en mycket trevligare 1/2mara.Lycka till:-)
Quote from Funbeat user on 6 February 2009, 12:40Det kanske bara är jag som brukar använda ordet "ostig" som direktöversättning av engelskans "cheesy", men för mig låter det i alla fall ganska roligt med Roma Ostia Half Marathon. Roms ostiga halvmarathon, typ. 🙂
Det kanske bara är jag som brukar använda ordet "ostig" som direktöversättning av engelskans "cheesy", men för mig låter det i alla fall ganska roligt med Roma Ostia Half Marathon. Roms ostiga halvmarathon, typ. 🙂
Quote from Therese Linner on 6 February 2009, 13:15Peter: Tackar!
Pontus: 😀
Peter: Tackar!
Pontus: 😀