Quote from Guest on 2 May 2011, 15:58Hej.
Finns det några i Ronnebytrakten som vill cykla lite i grupp i sommar?mvh
/Johan
Hej.
Finns det några i Ronnebytrakten som vill cykla lite i grupp i sommar?
mvh
/Johan
Quote from Jonas Täng on 2 May 2011, 16:08Johan, det finns en grupp som cyklar tillsammans lite då och då redan! Jag hängde med dem igår till Ire... Tisdagkvällar och söndagar tror jag det var. Intresserad?
Johan, det finns en grupp som cyklar tillsammans lite då och då redan! Jag hängde med dem igår till Ire... Tisdagkvällar och söndagar tror jag det var. Intresserad?
Quote from Funbeat user on 2 May 2011, 16:23Klart jag är intresserad, beror ju dock lite på hastighet och sträcka. Men hur organiseras detta då?
Klart jag är intresserad, beror ju dock lite på hastighet och sträcka. Men hur organiseras detta då?
Quote from Funbeat user on 3 May 2011, 12:27Hej! Vi träffas på tisdagar ute vid hamnen vid 18:00, sedan kör vi ett gemensamt fartpass på ca 2 timmar. Söndagen har vi en stående tid vid 09:00 samling vid brunnsvallskiosken, då brukar tempot vara lite lägre men distansen längre. Vid ändringar så medd
Hej! Vi träffas på tisdagar ute vid hamnen vid 18:00, sedan kör vi ett gemensamt fartpass på ca 2 timmar. Söndagen har vi en stående tid vid 09:00 samling vid brunnsvallskiosken, då brukar tempot vara lite lägre men distansen längre. Vid ändringar så medd