Quote from Guest on 23 November 2012, 23:02Hej alla triathlon fantaster...
Jag är en rookie i ämnet, och skulle behöva lite hjälp på traven vad gäller simmet.
Hur gör ni när ni ska träna simningen. Måste man gå med i en klubb eller går ni bara till simhallen och snor till er en bana (fan där får d
Hej alla triathlon fantaster...
Jag är en rookie i ämnet, och skulle behöva lite hjälp på traven vad gäller simmet.
Hur gör ni när ni ska träna simningen. Måste man gå med i en klubb eller går ni bara till simhallen och snor till er en bana (fan där får d
Quote from Funbeat user on 23 November 2012, 23:12Kort svar i all hast. Man måste givetvis inte vara med i klubb men det är halva nöjet att ha träningspolare som sporrar varandra. Att simma med likasinnade på bokade banor är en klar fördel. Utesim är det en säkerhetsgrej att simma ihop i en klubb. Lika
Kort svar i all hast. Man måste givetvis inte vara med i klubb men det är halva nöjet att ha träningspolare som sporrar varandra. Att simma med likasinnade på bokade banor är en klar fördel. Utesim är det en säkerhetsgrej att simma ihop i en klubb. Lika
Quote from Funbeat user on 24 November 2012, 11:20Jag simmar ensam så länge det inte är utomhus, då brukar jag simma med kompis eller någon som ror i följebåt. Känner du dig osäker på tekniken så kan du alltid kolla en av alla simfilmer på youtube eller kolla om det finns något nybörjarcrawl i närheten.
Jag simmar ensam så länge det inte är utomhus, då brukar jag simma med kompis eller någon som ror i följebåt. Känner du dig osäker på tekniken så kan du alltid kolla en av alla simfilmer på youtube eller kolla om det finns något nybörjarcrawl i närheten.
Quote from Funbeat user on 24 November 2012, 11:31Hej,
Jag är en också en rookie, ingen tävling än men är anmäld till Ironman Kalmar...
Tränar själv och brukar simma två gånger i veckan. Kör tisdag och torsdag på morgnonen innan jobbet. Kl. 06.30 brukar man få en egen bana att plaska runt i.Köpte cykel
Hej,
Jag är en också en rookie, ingen tävling än men är anmäld till Ironman Kalmar...
Tränar själv och brukar simma två gånger i veckan. Kör tisdag och torsdag på morgnonen innan jobbet. Kl. 06.30 brukar man få en egen bana att plaska runt i.
Köpte cykel
Quote from Funbeat user on 24 November 2012, 11:33Jag har också startat nyss med Triathlon träning har tidigare cyklat och sprungit en del. Jag har gått med i en simklubb för att få hjälp och tips från de som kan. Upplever att det går kanon har på ca 10 träningar gått från att simma 4 längder till 60 län
Jag har också startat nyss med Triathlon träning har tidigare cyklat och sprungit en del. Jag har gått med i en simklubb för att få hjälp och tips från de som kan. Upplever att det går kanon har på ca 10 träningar gått från att simma 4 längder till 60 län
Quote from Funbeat user on 24 November 2012, 11:42Jag är också ny till triathlon.
simma göra jag med klubb, finns inte en chans att jag kan få ut lika mycket från min träning och jag simma ensam. jag har testa och det bli bara "garbage" träning.
cykling göra jag helst i grupp för att få lite motivatio
Jag är också ny till triathlon.
simma göra jag med klubb, finns inte en chans att jag kan få ut lika mycket från min träning och jag simma ensam. jag har testa och det bli bara "garbage" träning.
cykling göra jag helst i grupp för att få lite motivatio
Quote from Funbeat user on 25 November 2012, 22:09mmm känns som om det skulle vara läge att gå med i en klubb. Har ni ngn som ni kan rekomendera i närheten av Flyinge/Lund i Skåne. Har googlat lite men skulle vilja ha lite mer info om det är ngn som har.
Tack för att ni bemödat er för att svara.
Tackar
mmm känns som om det skulle vara läge att gå med i en klubb. Har ni ngn som ni kan rekomendera i närheten av Flyinge/Lund i Skåne. Har googlat lite men skulle vilja ha lite mer info om det är ngn som har.
Tack för att ni bemödat er för att svara.
Tackar
Quote from Funbeat user on 5 December 2012, 19:04Jag var med i triathlon syd när jag bodde i Lund men de kan ha bytt namn till Lugi triathlon... Eller delat upp klubben mellan malmö och lund
I alla fall var det med dem jag lärde mig simma och tyckte att det var en trevlig klubb 🙂
Jag var med i triathlon syd när jag bodde i Lund men de kan ha bytt namn till Lugi triathlon... Eller delat upp klubben mellan malmö och lund
I alla fall var det med dem jag lärde mig simma och tyckte att det var en trevlig klubb 🙂