Quote from Guest on 20 August 2010, 22:44Efter att ha kört en klassiker behövdes nya utmaningar så hux flux är jag nu, sedan igår, anmäld till Stockholm tri. Är tok-rookie, har läst mycket tips i olika trådar här på forumet, men ställer ändå frågan rakt ut.
Vad ska jag som rookie tänka på nästa
Efter att ha kört en klassiker behövdes nya utmaningar så hux flux är jag nu, sedan igår, anmäld till Stockholm tri. Är tok-rookie, har läst mycket tips i olika trådar här på forumet, men ställer ändå frågan rakt ut.
Vad ska jag som rookie tänka på nästa
Quote from Funbeat user on 20 August 2010, 22:54Ta det onödigt lugnt på simningen, ganska lugnt på cyklingen och kör skiten ur dig på löpningen.
Ta det onödigt lugnt på simningen, ganska lugnt på cyklingen och kör skiten ur dig på löpningen.
Quote from Funbeat user on 21 August 2010, 11:08Hm. Jag som tänkte ösa på lite på cyklingen eftersom det relativt finns mest tid att tjäna där. Men det är klart. Proppar man inför löpningen så kan en mil ta ganska lång tid...
Annars då? Är det några misstag som ni erfarna rävar irriterar sig över som
Hm. Jag som tänkte ösa på lite på cyklingen eftersom det relativt finns mest tid att tjäna där. Men det är klart. Proppar man inför löpningen så kan en mil ta ganska lång tid...
Annars då? Är det några misstag som ni erfarna rävar irriterar sig över som
Quote from Funbeat user on 21 August 2010, 12:15Oavsett om man är nybörjare eller ej så underlättar det för alla om man försöker positionera sig rätt i simstarten. Det kan vara lite svårt att veta sin förmåga i relation till de andra första gången, men en grundregel kan vara att inte ställa sig längst
Oavsett om man är nybörjare eller ej så underlättar det för alla om man försöker positionera sig rätt i simstarten. Det kan vara lite svårt att veta sin förmåga i relation till de andra första gången, men en grundregel kan vara att inte ställa sig längst
Quote from Funbeat user on 21 August 2010, 12:56+1 på erik samt att se över hur växlingsområdet ser ut, var du ska ut/in från cykeln/löpning. Och stressa inte under växlingarna utan se till att få på den utrustning som ska användas ordentligt.
+1 på erik samt att se över hur växlingsområdet ser ut, var du ska ut/in från cykeln/löpning. Och stressa inte under växlingarna utan se till att få på den utrustning som ska användas ordentligt.