Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelRosa Bandet 24 timmars-spinning 2 …
You need to log in to create posts and topics.

Hej alla Funbeatcyklister!
Helgen 25-26 oktober är det dags för årets Rosa Bandet 24 timmars-spinning i Göteborg. Förra året fick vi ihop 71.000:- till Rosa Bandet-insamlingen. I år är målet att hamna över 100.000-strecket.

Sen en tid tillbaka är diskuss

Tidigare idag startade Cancerfonden vår insamling för Rosa Bandet 24 timmars-spinningen. Så nu kan du vara med och hjälpa oss att uppnå vårt mål för insamlingen – 100.000 kronor.

Klicka på länken nedan för att skänka pengar.
http://kampanj.rosabandet.s

hur mycket kostar de om man vill vara med och cykla, kan man de fast man inte ha någon grupp?

Halloj
Det kostar 2.000:- per lag och då kan man vara upp till 8 i laget.
Kommer man själv kostar det 100:- per timma. Men cyklarna går åt farligt snabbt. Just nu finns det bara tre kvar. Så det är snabba ryck som gäller.
Om du inte har nåt lag att köra m

Christer jo jag vill ju gärna vara med, men tyvärr är de lite trixit eftersom jag bor i landskrona och får eventuellt ta tåget :/

Ah. Fattar. Men gratis övernattning finns i lokalerna om du skulle få sug efter att ha en superspinning-helg 😀
Och centralstationen ligger bara några hundra meter bort.

christer okis få se om min ekonomi räcker till

Madelene: Jag ska åka tåg till 24 timmars från Enköping, min biljett kostade 155kr..billigare kan det knappast bli...ett tips bara, beställ nu, det blir bara dyrare ju längre man väntar...

Anna jo jag får se hur jag gör ,för jag villv erkligen ,men skulle kosta 500 kr med tåg