Quote from Guest on 22 September 2008, 21:38Hej alla Funbeatcyklister!
Helgen 25-26 oktober är det dags för årets Rosa Bandet 24 timmars-spinning i Göteborg. Förra året fick vi ihop 71.000:- till Rosa Bandet-insamlingen. I år är målet att hamna över 100.000-strecket.Sen en tid tillbaka är diskuss
Hej alla Funbeatcyklister!
Helgen 25-26 oktober är det dags för årets Rosa Bandet 24 timmars-spinning i Göteborg. Förra året fick vi ihop 71.000:- till Rosa Bandet-insamlingen. I år är målet att hamna över 100.000-strecket.
Sen en tid tillbaka är diskuss
Quote from Mats Andersson on 22 September 2008, 21:48Tidigare idag startade Cancerfonden vår insamling för Rosa Bandet 24 timmars-spinningen. Så nu kan du vara med och hjälpa oss att uppnå vårt mål för insamlingen – 100.000 kronor.
Klicka på länken nedan för att skänka pengar.
http://kampanj.rosabandet.s
Tidigare idag startade Cancerfonden vår insamling för Rosa Bandet 24 timmars-spinningen. Så nu kan du vara med och hjälpa oss att uppnå vårt mål för insamlingen – 100.000 kronor.
Klicka på länken nedan för att skänka pengar.
http://kampanj.rosabandet.s
Quote from Funbeat user on 27 September 2008, 18:05hur mycket kostar de om man vill vara med och cykla, kan man de fast man inte ha någon grupp?
hur mycket kostar de om man vill vara med och cykla, kan man de fast man inte ha någon grupp?
Quote from Mats Andersson on 27 September 2008, 18:09Halloj
Det kostar 2.000:- per lag och då kan man vara upp till 8 i laget.
Kommer man själv kostar det 100:- per timma. Men cyklarna går åt farligt snabbt. Just nu finns det bara tre kvar. Så det är snabba ryck som gäller.
Om du inte har nåt lag att köra m
Halloj
Det kostar 2.000:- per lag och då kan man vara upp till 8 i laget.
Kommer man själv kostar det 100:- per timma. Men cyklarna går åt farligt snabbt. Just nu finns det bara tre kvar. Så det är snabba ryck som gäller.
Om du inte har nåt lag att köra m
Quote from Funbeat user on 27 September 2008, 18:12Christer jo jag vill ju gärna vara med, men tyvärr är de lite trixit eftersom jag bor i landskrona och får eventuellt ta tåget :/
Christer jo jag vill ju gärna vara med, men tyvärr är de lite trixit eftersom jag bor i landskrona och får eventuellt ta tåget :/
Quote from Mats Andersson on 27 September 2008, 18:17Ah. Fattar. Men gratis övernattning finns i lokalerna om du skulle få sug efter att ha en superspinning-helg 😀
Och centralstationen ligger bara några hundra meter bort.
Ah. Fattar. Men gratis övernattning finns i lokalerna om du skulle få sug efter att ha en superspinning-helg 😀
Och centralstationen ligger bara några hundra meter bort.
Quote from Funbeat user on 27 September 2008, 18:23christer okis få se om min ekonomi räcker till
christer okis få se om min ekonomi räcker till
Quote from Funbeat user on 27 September 2008, 20:36Madelene: Jag ska åka tåg till 24 timmars från Enköping, min biljett kostade 155kr..billigare kan det knappast bli...ett tips bara, beställ nu, det blir bara dyrare ju längre man väntar...
Madelene: Jag ska åka tåg till 24 timmars från Enköping, min biljett kostade 155kr..billigare kan det knappast bli...ett tips bara, beställ nu, det blir bara dyrare ju längre man väntar...
Quote from Funbeat user on 28 September 2008, 17:07Anna jo jag får se hur jag gör ,för jag villv erkligen ,men skulle kosta 500 kr med tåg
Anna jo jag får se hur jag gör ,för jag villv erkligen ,men skulle kosta 500 kr med tåg