Quote from Guest on 25 October 2007, 09:46Silva pratade om att Göteborg och Tierp skulle arrangera cyklingar för Rosa Bandet.
Är det någon som vet om något liknande skall ske i Stockholm ?Mvh jOnas
Silva pratade om att Göteborg och Tierp skulle arrangera cyklingar för Rosa Bandet.
Är det någon som vet om något liknande skall ske i Stockholm ?
Mvh jOnas
Quote from Lena O on 25 October 2007, 09:56Jag känner inte till något Jonas .... men det är bara 13mil till Tierp från dig 😉
Jag känner inte till något Jonas .... men det är bara 13mil till Tierp från dig 😉
Quote from Mikaela Lexén on 25 October 2007, 09:5713 mil motorväg dessutom, du är här på strax över timmen...
Jonas, nu räknar jag med att du kommer... 😉
13 mil motorväg dessutom, du är här på strax över timmen...
Jonas, nu räknar jag med att du kommer... 😉
Quote from Emma Sjöberg on 25 October 2007, 10:09Självklart Jonas.. Kom och kör hos oss!!!
Det går tåg också om man vill det!! Ska jag kolla tabellen??
Nu med nya vägen är det nog inte ens 13 mil... 12,4 gissar jag på 🙂Ta med dig en polare eller två... fyll bilen..
Välkommen!!!
Självklart Jonas.. Kom och kör hos oss!!!
Det går tåg också om man vill det!! Ska jag kolla tabellen??
Nu med nya vägen är det nog inte ens 13 mil... 12,4 gissar jag på 🙂
Ta med dig en polare eller två... fyll bilen..
Välkommen!!!
Quote from Funbeat user on 25 October 2007, 10:20Om vi säger så här, är det någon från Stockholm som vill åka med och dela på bensinpengar så kan jag åka upp.. Alltså, Per och andra ? Vad säger ni ?
Om vi säger så här, är det någon från Stockholm som vill åka med och dela på bensinpengar så kan jag åka upp.. Alltså, Per och andra ? Vad säger ni ?
Quote from Lena O on 25 October 2007, 14:07Vi är 8 från Norrköping som ska till Gbg.
Vi blev sponsrad av en Statoil mack med en minibus och 50liter bensin.
Helt fantastisk!!
På de bara 😉
Vi är 8 från Norrköping som ska till Gbg.
Vi blev sponsrad av en Statoil mack med en minibus och 50liter bensin.
Helt fantastisk!!
På de bara 😉
Quote from Jan Lundquist on 25 October 2007, 15:13Coolt Gary (t+)
Coolt Gary (t+)