Quote from Guest on 26 May 2008, 20:35Välkommen till Rosa Steget!
Lördagen den 16 augusti är det premiär för Rosa Steget, ett evenemang till förmån för Bröstcancerfonden. Kom med och upplev stämningen när tusentals kvinnor och män, klädda i rosa, går tillsammans i centrala Göteborg – genom p
Välkommen till Rosa Steget!
Lördagen den 16 augusti är det premiär för Rosa Steget, ett evenemang till förmån för Bröstcancerfonden. Kom med och upplev stämningen när tusentals kvinnor och män, klädda i rosa, går tillsammans i centrala Göteborg – genom p
Quote from Funbeat user on 26 May 2008, 20:45Endast promenad i rosa!
Endast promenad i rosa!
Quote from Elias Engqvist on 26 May 2008, 20:48Anmäl dig Lars - du kan vinna en sportbehå!
Anmäl dig Lars - du kan vinna en sportbehå!
Quote from Funbeat user on 27 May 2008, 10:15Nu inser jag att jag vill ha en funktion som lägger tävlingen som en notering i min kalender eller nåt. Jag vill ju ha koll på när det är så jag kan va med å heja (eller hålla mig undan i vissa fall) men jag vill inte att det lägger sig som en tävling som
Nu inser jag att jag vill ha en funktion som lägger tävlingen som en notering i min kalender eller nåt. Jag vill ju ha koll på när det är så jag kan va med å heja (eller hålla mig undan i vissa fall) men jag vill inte att det lägger sig som en tävling som
Quote from Funbeat user on 27 May 2008, 10:43Hur/var anmäler man sig?
Hur/var anmäler man sig?
Quote from Funbeat user on 27 May 2008, 10:46http://www.rosasteget.se/rosasteget/sv/
🙂
Quote from Funbeat user on 10 June 2008, 09:52Är det någon som vet om det "bara" är promenad, eller kan man jogga också?
Är det någon som vet om det "bara" är promenad, eller kan man jogga också?
Quote from Fredric Lagerström on 10 June 2008, 10:15Klart man kan jogga! Kan väl inte vara nån som säger nåt om det?
Klart man kan jogga! Kan väl inte vara nån som säger nåt om det?
Quote from Funbeat user on 10 June 2008, 10:25Man kan aldrig veta så noga 🙂
De kanske har jogg-poliser ute.Jag funderade nämligen på att ta det som ett litet genrep inför Tjejmilen 2 veckor senare. Iofs verkar det vara 8 km, men det kan ju vara lite lagom att testa formen på.
Man kan aldrig veta så noga 🙂
De kanske har jogg-poliser ute.
Jag funderade nämligen på att ta det som ett litet genrep inför Tjejmilen 2 veckor senare. Iofs verkar det vara 8 km, men det kan ju vara lite lagom att testa formen på.