Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelROSE PRO cyklar?
You need to log in to create posts and topics.

Startade en tråd om canyon cyklar nyss och fin feedback om den cykeln så jag testar med en till ;-)! Jag är i valet och kvalet mellan en Canyon Ultimate AL 9.0 (shimano ultegra/mavic Equipe hjul) för 15 800 och en ROSE PRO SL 2000 (shimano 105/Mavic SL hj

Jag har en rose pro rs med sram force och Ksyrium Elite som jag köpte nu i höstas, har bara hunnit med en utomhusrunda och resten trainer-cykling, men är än så länge riktigt nöjd. Fin finish på svetsfogar och lack, växlarna rätt inställda.
Fick fel däck

Jag har en Rose Carbon Pro-RS 3000 (Ultegra-komponenter och Easton EA90 Areo-hjul). Liksom Nils köpte jag den i höstas och har inte hunnit testa den särskilt mycket - ett mindre antal rundor ute och en del trainer-körning. Jag är hursomhelst också riktigt

"Tar inte i fultyskar" 🙂

Jag har en PRO RS 4400 med Sram Force och EA90-hjul. Fick den i somras, och hann med en dryga 50mil innan säsongen tog slut. Mycket nöjd med cykel, pris, service mm. Har inte erfarenhet av så många andra hojjar, men nog höjdes min snitthastighet ett snäp

Var nära att beställa en idag men jag ska och kika på en Scott addict R2 2011 begangnad imorgon för samma pris som en PRO RS 3000 ny..tror jag får mer cykel där om den är fin!?

Har det blivit nåt köp, Martin?

Ja det blev en Scott addict R2 2011 :-)! Nu längtar man till våren rätt hyfsat måste jag erkänna! Hoppas att det ska bli ett litet lyft mot gmla crescenten jag hade :-)!

/Martin

Blir säkert jättebra - grattis!