Quote from Guest on 17 April 2009, 15:25Var: Vidingsjö motionscentrum, Linköping.
Start: KL. 19.00Arr. Korpen
www.korpen.se/linkoping
Tele: 013232550
Var: Vidingsjö motionscentrum, Linköping.
Start: KL. 19.00
Arr. Korpen
http://www.korpen.se/linkoping
Tele: 013232550
Quote from Funbeat user on 17 April 2009, 15:35Jag får inte upp informationen om loppet, visst är det ett på fem eller sex kilometer också?
Ligger ju suveränt nära och bra (H)
Jag får inte upp informationen om loppet, visst är det ett på fem eller sex kilometer också?
Ligger ju suveränt nära och bra (H)
Quote from Funbeat user on 17 April 2009, 16:48Man kan välja på 5,4 km eller 10 km
Man kan välja på 5,4 km eller 10 km
Quote from Funbeat user on 17 April 2009, 17:48Tack! 5,4 km kunde ju varit lagom ...
Allvarligt så borde någon tipsa Korpen om att byta sidkonstruktör/server eller något. Jag fick min man att kolla sidan från jobbet också och det tog en evig tid därifrån tydligen. (&jag har haft problem med att deras
Tack! 5,4 km kunde ju varit lagom ...
Allvarligt så borde någon tipsa Korpen om att byta sidkonstruktör/server eller något. Jag fick min man att kolla sidan från jobbet också och det tog en evig tid därifrån tydligen. (&jag har haft problem med att deras
Quote from Funbeat user on 17 April 2009, 20:11Jag hade inga problem (och brukat inte heller ha problem med deras sidor).... Kanske nått tillfälligt!
Hade funderingar på att springa, men glömde det. Ser nu att det går nästa torsdag, och det ligger inte alls bra i schemat för mig!
Lycka till ni som sp
Jag hade inga problem (och brukat inte heller ha problem med deras sidor).... Kanske nått tillfälligt!
Hade funderingar på att springa, men glömde det. Ser nu att det går nästa torsdag, och det ligger inte alls bra i schemat för mig!
Lycka till ni som sp