Quote from Guest on 4 July 2011, 11:12Roslags-Natta-NT-loppet
Den 7/7 klockan 20:45
Plats: Socitetsparken, Norrtälje
Roslags-Natta - NT-loppet, Stadslopp på 5 km genom Norrtälje stad för Elit och Motionärer.
Arr: Rånäs 4H
Sponsor Norrtelje Tidning
www.ranas4h.nu
Mycket trevlig lopp
Roslags-Natta-NT-loppet
Den 7/7 klockan 20:45
Plats: Socitetsparken, Norrtälje
Roslags-Natta - NT-loppet, Stadslopp på 5 km genom Norrtälje stad för Elit och Motionärer.
Arr: Rånäs 4H
Sponsor Norrtelje Tidning
Mycket trevlig lopp
Quote from Funbeat user on 4 July 2011, 11:22Ser ut att bli en solig och varm kväll i Norrtälje på torsdag... Härligt 🙂
Ser ut att bli en solig och varm kväll i Norrtälje på torsdag... Härligt 🙂
Quote from Funbeat user on 4 July 2011, 13:12Hej!
Jag sprang Roslagsnatta förra året och tyckte det var en bra tävling.Jag skrev en tävlingsberättelse från förra årets lopp (alltså år 2010) och den kan läsas här: http://milen-sub40.blogspot.com/2010/07/roslagsnatta.html
Jag åker troligtvis dit i
Hej!
Jag sprang Roslagsnatta förra året och tyckte det var en bra tävling.
Jag skrev en tävlingsberättelse från förra årets lopp (alltså år 2010) och den kan läsas här: http://milen-sub40.blogspot.com/2010/07/roslagsnatta.html
Jag åker troligtvis dit i
Quote from Funbeat user on 4 July 2011, 14:16Härlig läsning Lennart... du kan inte bara springa du kan skriva oxå 🙂 hoppas du kommer och springer.. 🙂
Härlig läsning Lennart... du kan inte bara springa du kan skriva oxå 🙂 hoppas du kommer och springer.. 🙂
Quote from Funbeat user on 4 July 2011, 16:51Du har en intressant blogg, jag har samma träningsmål och nästan samma förutsättningar.
Fortsätt och skriv!
Du har en intressant blogg, jag har samma träningsmål och nästan samma förutsättningar.
Fortsätt och skriv!
Quote from Funbeat user on 9 July 2011, 12:43Måste bara säga att NT - loppet i Norrtälje är nog det trevligaste loppet både för deltagare och publik, rena folkfesten runt nästan hela banan. Så alla som har vägarna förbi nästa år planera in loppet i eran kalender, det är en upplevelse jag lovar..
Måste bara säga att NT - loppet i Norrtälje är nog det trevligaste loppet både för deltagare och publik, rena folkfesten runt nästan hela banan. Så alla som har vägarna förbi nästa år planera in loppet i eran kalender, det är en upplevelse jag lovar..
Quote from Funbeat user on 9 July 2011, 18:28Jag håller med. Roslagsnatta är ett mycket trevligt lopp. Jag har sprungit det två år i rad och tycker det är jättefint. Härlig stämning och bra arrangemang.
Det är också mysigt att starten går på kvällen.
Ett mycket bra sommarlopp :-).
MVH
Jag håller med. Roslagsnatta är ett mycket trevligt lopp. Jag har sprungit det två år i rad och tycker det är jättefint. Härlig stämning och bra arrangemang.
Det är också mysigt att starten går på kvällen.
Ett mycket bra sommarlopp :-).
MVH