Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Datum: torsdag 3 juli 2008
Sista anmälningsdag: tisdag 24 juni 2008

Underlag: Asfalt väg/gata

Klasser:
5 km: Herrar, Damer
2,5 km: Herrar (motion), Damer (motion)
1,5 km: Pojkar 11-15 år, Flickor 11-15 år
0,7 km: Pojkar 9 år, Flickor 9 år

Startort:

Någon Funbeatare som skall var med?

Funderar på det, men har inte bestämt mig än.

Jag och min sambo har anmält oss!

Jag har anmält mig men tvekar. Det är krångligt att åka till Norrtälje från mig kommunalt. Det vore dock kul att se hur mycket bättre jag kan springa i år jämfört med förra året.

Nu när det är busstrejk blir det ännu krångligare att ta sig till Norrtälje. Från Uppsala går ett fåtal bussar. Det går en på eftermiddagen som jag kan ta och sen hem med 23:15-bussen, men det blir bra många timmar i Norrtälje. Det kanske inte blir så mån

Hur gick det? Sprang ni?

Vi sprang, och det var riktigt skoj! Det var evigheters evigheter (=typ tio år) sedan jag deltog i ett lopp, och jag trodde knappt jag skulle låta mig övertalas att göra det igen! Men attans, vad kul det var att springa i stan!

Grattis! Kul att du hade skoj och blev nöjd. Jag blev sådär nöjd, hade velat förbättra min tid från förra året ytterligare. Sprang på 21:35 och det var 1:19 bättre än förra året. Mest missnöjd blev jag med att jag inte orkade kämpa så hårt, pulsen låg all

Hej! Vad kul att du också sprang Allie! Nix, jag har ingen släkting som heter Åsa... Men får ganska ofta frågor om folk med samma efternamn som jag, så jag tror att det är ett rätt vanligt efternamn 🙂

För mig var det tvärtom - jag gick ut för hårt och