Quote from Guest on 6 July 2010, 16:00Är RSS avstängt eller varför fungerar det inte? Jag har inte rört någonting, det fungerade klockrent fram tills för en vecka sen.
Är RSS avstängt eller varför fungerar det inte? Jag har inte rört någonting, det fungerade klockrent fram tills för en vecka sen.
Quote from Funbeat user on 6 July 2010, 16:10Skönt att slippa. Om det är ett fel så hoppas jag det är svårlöst.
Skönt att slippa. Om det är ett fel så hoppas jag det är svårlöst.
Quote from ellen olsson on 6 July 2010, 16:14Mikael: Det är väl inget problem att bara låta bli att använda det?
Mikael: Det är väl inget problem att bara låta bli att använda det?
Quote from Funbeat user on 6 July 2010, 16:50Jo, men det verkar som om den där irriterande pop-up-bubblan fösvunnit också så att man man muspeka lite mer hämningslöst nu.
Jo, men det verkar som om den där irriterande pop-up-bubblan fösvunnit också så att man man muspeka lite mer hämningslöst nu.
Quote from Funbeat user on 6 July 2010, 17:01Nå, hur som helst skuttade RSS-flödet igång igen. RSS-flödet behövde semesterledigt en vecka?
Nå, hur som helst skuttade RSS-flödet igång igen. RSS-flödet behövde semesterledigt en vecka?
Quote from Funbeat user on 27 July 2010, 02:00Jag hittar inte RSS knappen, var fixar jag RSS?
Jag hittar inte RSS knappen, var fixar jag RSS?
Quote from Funbeat user on 27 July 2010, 10:59Du får välja vad som ska visas i din översikt (där bloggen och mottot m.m. syns), då kan du bl a lägga till länkar till RSS till bloggen och träningen.
Du får välja vad som ska visas i din översikt (där bloggen och mottot m.m. syns), då kan du bl a lägga till länkar till RSS till bloggen och träningen.