Quote from Guest on 20 March 2010, 19:51Någon som vet inställningarna i Garmin forerunner 305 när man ska köra på rullskidor?
Någon som vet inställningarna i Garmin forerunner 305 när man ska köra på rullskidor?
Quote from Camilla Höög on 20 March 2010, 20:01Välj valfri. Kaloriberäkningen stämmer ändå inte och det är det enda som skiljer mellan de olika typerna. Sen får du också olika fält: tempo vs. hastighet.
Välj valfri. Kaloriberäkningen stämmer ändå inte och det är det enda som skiljer mellan de olika typerna. Sen får du också olika fält: tempo vs. hastighet.
Quote from Funbeat user on 26 March 2010, 14:46Jag brukar köra samma som för löpning i klockan. Sen har jag lagt till en Rullskid katalog i datorn i Garmin programmet som jag flyttar aktiviteten till så kan jag divergerera mellan de olika passen.
Som Anders nämer så stämmer ändå inte kaloriberäknin
Jag brukar köra samma som för löpning i klockan. Sen har jag lagt till en Rullskid katalog i datorn i Garmin programmet som jag flyttar aktiviteten till så kan jag divergerera mellan de olika passen.
Som Anders nämer så stämmer ändå inte kaloriberäknin