Quote from Guest on 14 December 2009, 15:50Spring eller Gå 6 km för vatten.
6 km är den genomsnittliga sträckan som personer i U-länder får gå varje dag för att hämta livsviktigt vatten.
Läs mer om loppet på: http://waterrun.se/
Spring eller Gå 6 km för vatten.
6 km är den genomsnittliga sträckan som personer i U-länder får gå varje dag för att hämta livsviktigt vatten.
Läs mer om loppet på: http://waterrun.se/
Quote from Funbeat user on 14 December 2009, 16:00Ett lopp som alla kan delta i. Gå eller spring välj själv och var med och samla in pengar till vatten!
Ett lopp som alla kan delta i. Gå eller spring välj själv och var med och samla in pengar till vatten!
Quote from Funbeat user on 14 December 2009, 21:50Bra initiativ - självklart står jag på startlinjen.
Dock - endast 20% av startavgiften går till dem som behöver det. Skulle arrangörerna skippa t-tröjan och utskick av tryckt nummerlappen så skulle de kunna skänka 80% i stället....
Bra initiativ - självklart står jag på startlinjen.
Dock - endast 20% av startavgiften går till dem som behöver det. Skulle arrangörerna skippa t-tröjan och utskick av tryckt nummerlappen så skulle de kunna skänka 80% i stället....
Quote from Funbeat user on 15 December 2009, 09:09Johan
jag tänkte på det också, men jag tror det är väldigt få projekt där man kan skänka den större delen. Jag hoppas på att många deltar så att det blir mycket pengar allafall!
Johan
jag tänkte på det också, men jag tror det är väldigt få projekt där man kan skänka den större delen. Jag hoppas på att många deltar så att det blir mycket pengar allafall!
Quote from Funbeat user on 15 December 2009, 09:38Inlagt i kalendern. 🙂
Inlagt i kalendern. 🙂
Quote from Funbeat user on 16 December 2009, 08:48Vilken bra grej! Kan tyvärr inte vara med då jag ska vara på
kongress i Barcelona då.
Vilken bra grej! Kan tyvärr inte vara med då jag ska vara på
kongress i Barcelona då.
Quote from Funbeat user on 19 December 2009, 18:04Sådärja, anmäld och klar!
Sådärja, anmäld och klar!
Quote from Funbeat user on 20 December 2009, 09:40härligt!
vad kul att se att flera vill haka på detta!
härligt!
vad kul att se att flera vill haka på detta!
Quote from Funbeat user on 19 February 2010, 11:24Anmäld och klar. Kommer bli kul att testa denna distans mitt i stan. Kommer bli åka av. Gratis för att RW prenumeranter just nu.
mvh d
Anmäld och klar. Kommer bli kul att testa denna distans mitt i stan. Kommer bli åka av. Gratis för att RW prenumeranter just nu.
mvh d
Quote from Funbeat user on 22 February 2010, 10:01Göteborg är mer än 6 km efter Stockholm här... 🙁 inget sånt här. Trist. Varför är vi alltid kunsinen från landet...?
Skänker startafgiften direkt och springer själv här i GBG istället.
Göteborg är mer än 6 km efter Stockholm här... 🙁 inget sånt här. Trist. Varför är vi alltid kunsinen från landet...?
Skänker startafgiften direkt och springer själv här i GBG istället.