Quote from Guest on 11 April 2010, 09:28Fick ett märkligt problem idag när jag skulle föra över min runda i GTC, google earth och funbeat. Det kommer upp en distans jag aldrig har sprungit med klockan! Den är i sin tur kopplad till den rundan jag sen sprang, men jag kan ju inte vara säker på at
Fick ett märkligt problem idag när jag skulle föra över min runda i GTC, google earth och funbeat. Det kommer upp en distans jag aldrig har sprungit med klockan! Den är i sin tur kopplad till den rundan jag sen sprang, men jag kan ju inte vara säker på at
Quote from Camilla Höög on 11 April 2010, 09:38Klockan är den som loggar rundan så det har inte något med pulsbandet att göra. Klockan har alltså varit ute på vift helt själv 🙂
Kolla datum och klockslag för passet och jämför med vad du gjorde vid den tiden eller precis före tiden.
Vilken runda i Fu
Klockan är den som loggar rundan så det har inte något med pulsbandet att göra. Klockan har alltså varit ute på vift helt själv 🙂
Kolla datum och klockslag för passet och jämför med vad du gjorde vid den tiden eller precis före tiden.
Vilken runda i Fu
Quote from Funbeat user on 11 April 2010, 18:15Hade raderat rundan, också i klockan (blev knäpp på att ha en "spökrunda" i den!)
Har ingen aning om vad som kan ha skett!Det är bara att "Accept the mystery......."
Iallafall så lades dagens runda in utan problem eller extra svängar 😉
Hade raderat rundan, också i klockan (blev knäpp på att ha en "spökrunda" i den!)
Har ingen aning om vad som kan ha skett!
Det är bara att "Accept the mystery......."
Iallafall så lades dagens runda in utan problem eller extra svängar 😉