Quote from Guest on 15 April 2012, 12:10Hej!
Jag skulle vilja skapa en runda, men alla platser som jag vill märka ut finns inte på kartan som man ritar rundan på. Jag skulle alltså vilja skapa en runda utan att rita på kartan, för jag vet redan hur lång den är. Kan man göra detta?
Det skulle v
Hej!
Jag skulle vilja skapa en runda, men alla platser som jag vill märka ut finns inte på kartan som man ritar rundan på. Jag skulle alltså vilja skapa en runda utan att rita på kartan, för jag vet redan hur lång den är. Kan man göra detta?
Det skulle v
Quote from Funbeat user on 15 April 2012, 12:20Nu blir jag nyfiken på vart du springer om du inte kan hitta den på kartan!
Har du prövat att ställa om den på satellit så du kan rita t ex skogsstigar.
Om du bara är ute efter att lägga in rundor med viss sträcka så spelar det väl inte någon roll var d
Nu blir jag nyfiken på vart du springer om du inte kan hitta den på kartan!
Har du prövat att ställa om den på satellit så du kan rita t ex skogsstigar.
Om du bara är ute efter att lägga in rundor med viss sträcka så spelar det väl inte någon roll var d
Quote from Funbeat user on 15 April 2012, 12:23I fältet "Sträcka" kan du bara skriva in ett värde, du behöver inte koppla passet till nån runda.
I fältet "Sträcka" kan du bara skriva in ett värde, du behöver inte koppla passet till nån runda.
Quote from Funbeat user on 15 April 2012, 12:33Jag körde på "Hybrid"-läget, men kunde ändå inte se stigarna som jag springer på. I och för sig kan jag ju rita upp några punkter som du sa så att det blir rätt sträcka, det låter som en bra idé.
Jo, jag vet att jag inte behöver koppla det till någon ru
Jag körde på "Hybrid"-läget, men kunde ändå inte se stigarna som jag springer på. I och för sig kan jag ju rita upp några punkter som du sa så att det blir rätt sträcka, det låter som en bra idé.
Jo, jag vet att jag inte behöver koppla det till någon ru
Quote from Funbeat user on 15 April 2012, 13:32Testa att rita rundan på http://www.gpsies.com . Där kan man välja på fyra olika kartor (Google, Microsoft, Yahoo och OpenStreetMap).
Testa att rita rundan på http://www.gpsies.com . Där kan man välja på fyra olika kartor (Google, Microsoft, Yahoo och OpenStreetMap).
Quote from Funbeat user on 15 April 2012, 14:08Tack Mikael! Jag glömde dock nämna att jag redan har målat upp den på eniro och där fungerade det bra.
Tack Mikael! Jag glömde dock nämna att jag redan har målat upp den på eniro och där fungerade det bra.
Quote from Funbeat user on 15 April 2012, 15:18Det finns ingen funktion för att jämföra tider på samma runda.....
Det finns ingen funktion för att jämföra tider på samma runda.....
Quote from Funbeat user on 15 April 2012, 15:34Anna: Nej, det verkar inte så. 🙁
Anna: Nej, det verkar inte så. 🙁
Quote from Magnus Gelang on 15 April 2012, 16:10Patrik: Om det är bara 1 runda du vill kunna jämföra så skulle du kunna använda en speciell träningssort (finns många olika spring-sorter så du kan ju välja nån du inte brukar använda) när du reggar just denna runda. Då kan du sen använda just den träning
Patrik: Om det är bara 1 runda du vill kunna jämföra så skulle du kunna använda en speciell träningssort (finns många olika spring-sorter så du kan ju välja nån du inte brukar använda) när du reggar just denna runda. Då kan du sen använda just den träning
Quote from Funbeat user on 15 April 2012, 16:13Eller skriva rundans namn i kommentaren och sedan göra en fulltextsökning i listan...
Många möjliga workarounds som vanligt. Och det vi kan göra manuellt borde inte vara så svårt att programmera. (Säger jag som inte kan mycket om programmering och ännu m
Eller skriva rundans namn i kommentaren och sedan göra en fulltextsökning i listan...
Många möjliga workarounds som vanligt. Och det vi kan göra manuellt borde inte vara så svårt att programmera. (Säger jag som inte kan mycket om programmering och ännu m