Quote from Guest on 14 December 2006, 07:51Varför kan man inte bara lägga in sina egna rundor direkt under fliken mina rundor..?
Varför kan man inte bara lägga in sina egna rundor direkt under fliken mina rundor..?
Quote from Lena O on 14 December 2006, 08:01... också
Bra fråga.
... också
Bra fråga.
Quote from Camilla Höög on 14 December 2006, 09:01Någon anledning måste det finnas till varför Olle har gjort så här.
Om det gick att lägga till dem direkt där istället för i en diskussion så skulle vi slippa alla privata grupper med bara en medlem.
Någon anledning måste det finnas till varför Olle har gjort så här.
Om det gick att lägga till dem direkt där istället för i en diskussion så skulle vi slippa alla privata grupper med bara en medlem.
Quote from mårten jansson on 14 December 2006, 10:08Jag tror att det bara blev så.. med tanke på att möjligheten att visa en runda i grupperna fanns redan innan, sen tillkom möjligheten att koppla dem till sig själv genom "mina rundor"
Jag tror att det bara blev så.. med tanke på att möjligheten att visa en runda i grupperna fanns redan innan, sen tillkom möjligheten att koppla dem till sig själv genom "mina rundor"