Quote from Guest on 9 August 2008, 10:08Är det någon som har förslag på cykelrundor kring Trollhättan?. Längden på rundorna kan vara mellan 3-5 mil. Har cyklat en hel del neråt Sjuntorp, Upphärad och tillbaka. Skulle vara kul med lite variation. Tack på förhand
Är det någon som har förslag på cykelrundor kring Trollhättan?. Längden på rundorna kan vara mellan 3-5 mil. Har cyklat en hel del neråt Sjuntorp, Upphärad och tillbaka. Skulle vara kul med lite variation. Tack på förhand
Quote from Funbeat user on 9 August 2008, 10:18cykla ut mot Hjärtum och runt Öresjö.....ca 4 mil
cykla ut mot Hjärtum och runt Öresjö.....ca 4 mil
Quote from Anders Overå on 9 August 2008, 22:40Jag har en runda runt Hunneberg som är 57 km.
Trollhättan-Vargön-Vänerborg-Trollhättan blir 3-4 mil beroende på hur du åker.
Jag har en runda runt Hunneberg som är 57 km.
Trollhättan-Vargön-Vänerborg-Trollhättan blir 3-4 mil beroende på hur du åker.
Quote from Funbeat user on 10 August 2008, 18:31Runt Öresjö ska jag testa snart. Lite jobbig trafik? Vägen är ju ganska smal och krokig. Hunnebergsrundan är bra!!
Runt Öresjö ska jag testa snart. Lite jobbig trafik? Vägen är ju ganska smal och krokig. Hunnebergsrundan är bra!!
Quote from Funbeat user on 11 August 2008, 14:17Det finns en grupp Cykelrundor, det finns bergis ett gäng rundor nära Trollhättan.
Det finns en grupp Cykelrundor, det finns bergis ett gäng rundor nära Trollhättan.