Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Onsdagen den 9:e juli klockan 10:00 i Haganäs startar den gemensamma löpningen runt sjön Runn. Samma upplägg som förra året, efter ca 20 km stannar vi i Vika och äter något, återstartar där ca 12:30. Sedan vidare till Slussen (ca 38 km) i Falun för lite m

Hoppas ni får en trevlig tur i solen Krister!
Till er andra kan jag säga att jag verkligen rekommenderar detta pass. De dryga tjugo km jag var med var jättefina och att sitta och vänta på de andra i solen vid Haganäs var inte det sämsta heller 🙂

men du krister varför måste det gå av stapeln på onsdag, varför inte en helg då jag inte jobbar och kan vara med å smålunka lite. om inte benhinnorna säger ifrån

är det tillräckligt bra väg för att cykla på??, tänkte jag skulle ta mig en slovisch med räs

Ååååhhh det hade jag jättegärna varit med på om jag kunnat!! Nästa år 🙂

(t+)

Tycker att det låter som ett toppen arrangemang, tyvärr så är jag bortrest den veckan. Får hoppas på nästa år (H)

Förra året var jag och tittade vid Staberg, Slussen och Haganäs. I år när jag bor i Falun tänkte jag överraska Krister med att anmäla mitt intresse. *gulp* Leif som Ultris, kan detta vara sant?! Antagligen inte, för jag kan ju alltid hoppa av vid Slussen

Alla helger i juli och augusti är upptagna eller bokade till annat, då blev "bara" onsdagen den 9:e juli kvar! Det är ju i alla fall semestertider.

Tror jag skall haka på. verkar passa bra in med tanke på att jag skall springa Swiss Alpin.

Tyvärr ställs Runn Runt in eller skjuts fram till augusti. Mina hälar vill fortfarande inte springa och de försök att få någon annan att ta över arrangemanget har missslyckats.

Oj vad tråkigt! Jag hade bespetsat mig på att hänga med eftersom jag befinner mig i Gustafs då.

Krya på dig!

12