Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Ämnet för denna gång är den personliga topplistan. Med en personlig topplista så kan du direkt via startsidan jämföra dig med dina träningskompisar.

För att lägga till en ny person på din topplista, sök upp den personen i FunBeat och klicka på dess namn

Hej Olle!
Förslag...
Skulle det inte kunna vara en bra idé att lägga till veckonummer vid sidan på kalendern?

Ja helt klart! Ska fixas inom kort.

Toppen... jag får inte fram "mätarna" för mina mål... vad har jag gjort för fel?

Just nu måste man klicka på "Välj som ett av mina huvudmål" i listan med dina mål, för att målet ska dyka upp som mätare. Verkar som om det är fler som missuppfattar detta, så det bör nog ändras så att de dyker upp där automatiskt.

personligen tycker jag det är bra att bara valda mål blir "mätare". räcker det inte med en faq?

Jo, helt klart. Ny hjälpfunktion är under utveckling och kommer mycket snart.

Vore för övrigt mycket intressant att höra era åsikter om hjälpfunktionen när den kommer. Den är lite annorlunda nämligen.

nice! 😀

kommer smygande in sådär... mycket bra!

Hej! undrar än en gång om du olle skulle kunna fixa att filtrera på topplistan. tex jag vill kolla vilka på min topplista som motionscyklar och hur minutrarna ligger där istället för totalt ackumulerade träningsminuter. Kanske oxå datumfiltrera,
Tack!

Hej Olle! Nya önskemål (eller samma egenltigen):

jag saknar fortfarande det där med att man kan välja 7 dgr, 30, 100, 365, alla när man jämför sig med kompisar eller kollar sina egna resultat. Och grlna/röda staplar och antal minuter efter kalendern per