Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

För att du ska kunna planera din träning kan du lägga upp träningsaktiviteter redan i förväg. Det hela är mycket enkelt:

Skriv bara in det datum du planerar att genomföra aktiviteten, eller tävlingen (alternativt gå till din kalender och klicka på ett da

SUPER!!!

Fett!!!

Nä den räknas inte in i topplistan men har märkt att den staplar sig i klockan, eller?

Ja - både i klockan och "mina mål". Det ser ju ut som jag är färdig när jag lagt upp mina mål :-). Härligt enkelt man kom undan ;-)!!
Egentligen vill jag ju inte det. Kan man lägga in planerad träning utan att "mina mål" och "klockan" uppdateras??

Jag har testat att lägga in planerad träning (för idag), men jag fick inte alls ta ställning till om jag hade genomfört den? Nu ligger den där och ser ut som jag har genomfört den, vilket jag ju inte har (än).

Planerad träning kan bara läggas in för kommande dagar. Om du lägger in en träning för innevarande dag så blir den inte "planerad".

Jag la förstås in den igår. Den låg som planerad träning igår. Idag stod den under "senaste aktiviteter".

Snyggt med planerad traning och att du far bekrafta att du gjort den MEN

1) den borde inte visas i klockan under Översikt... klickar jag pa Mina mal sa raknas den inte in ....

2) I kalendern skulle det inte skada med en annan farg for traning som inte

Nu hitta jag en liten ikon med ett fragetecken i kalender om planerad traning skall bekraftas eller ej snyggt .... det skulle finnas nagot liknande fragetecken for planerad traning som ej gjorts for att tydligt se att det ar kommande tycker jag

Dock sa k

12