Quote from Guest on 10 March 2009, 10:35Ny, ja! Kul Olle, trevligt att ha hittat hit.
Fråga:
Jag noterade på fel datum och då framåt i tiden. Flyttade det som jag hade registrerat fel i träningskalendern. Men, ? finns kvar. Du kan väl kolla.En annan fråga är: om jag noterar promenad, använder
Ny, ja! Kul Olle, trevligt att ha hittat hit.
Fråga:
Jag noterade på fel datum och då framåt i tiden. Flyttade det som jag hade registrerat fel i träningskalendern. Men, ? finns kvar. Du kan väl kolla.
En annan fråga är: om jag noterar promenad, använder
Quote from Camilla Höög on 10 March 2009, 10:45De pass med frågetecken är pass som anses som icke genomförda. För att ta bort dem så öppnar du dem och trycker på radera.
De pass med frågetecken är pass som anses som icke genomförda. För att ta bort dem så öppnar du dem och trycker på radera.
Quote from Funbeat user on 10 March 2009, 12:35"Jag noterade på fel datum och då framåt i tiden. Flyttade det som jag hade registrerat fel i träningskalendern. Men, ? finns kvar. Du kan väl kolla."
Ändra passet så den är idag eller i dåtid.
Spara
Öppna igen
Nu står det ovan passet. "Ja, passet är gen
"Jag noterade på fel datum och då framåt i tiden. Flyttade det som jag hade registrerat fel i träningskalendern. Men, ? finns kvar. Du kan väl kolla."
Ändra passet så den är idag eller i dåtid.
Spara
Öppna igen
Nu står det ovan passet. "Ja, passet är gen
Quote from Camilla Höög on 10 March 2009, 13:08Ahh, jag kanske missförstod.
Det är nog som Lars skriver.Eftersom de redan är i dåtid så är det bara att öppna passet och spara. Genomfört är markerat som default.
Ahh, jag kanske missförstod.
Det är nog som Lars skriver.
Eftersom de redan är i dåtid så är det bara att öppna passet och spara. Genomfört är markerat som default.