Quote from Guest on 18 March 2008, 16:44www.ulriksbergsik.com
Avgiften är 250 kr, (rabatt - 50 kr om du är medlem i Svenska marathonsällskapet eller norska Kondis) Efteranmälan och anmälan på plats 350 kr ej rabatt.
Avgiften är 250 kr, (rabatt - 50 kr om du är medlem i Svenska marathonsällskapet eller norska Kondis) Efteranmälan och anmälan på plats 350 kr ej rabatt.
Quote from Funbeat user on 18 March 2008, 16:54Intressant, den här är jag nyfiken på.
Intressant, den här är jag nyfiken på.
Quote from Funbeat user on 15 April 2008, 18:17Är nu anmäld.
Har samlat detaljer om loppet här:
http://www.teamfakta.se/?TitelID=345
Det är knapert med detaljer på tävlingens hemsida tyvärr.
Är nu anmäld.
Har samlat detaljer om loppet här:
http://www.teamfakta.se/?TitelID=345
Det är knapert med detaljer på tävlingens hemsida tyvärr.
Quote from Funbeat user on 15 April 2008, 19:11varför gör de på det viset? Borde det inte finnas en massa intressant att skriva om?
varför gör de på det viset? Borde det inte finnas en massa intressant att skriva om?
Quote from Funbeat user on 22 April 2008, 08:59Ja det är konstigt. Men tyvärr också vanligt.
De lopp som lockar mest löpare har också en bra hemsida. Sambandet är uppenbart.
Till exempel Östersund marathon, Växjö marathon, Stockholm marathon.
En jag tror på mycket är Mellsta Ultra. Succe första loppet
Ja det är konstigt. Men tyvärr också vanligt.
De lopp som lockar mest löpare har också en bra hemsida. Sambandet är uppenbart.
Till exempel Östersund marathon, Växjö marathon, Stockholm marathon.
En jag tror på mycket är Mellsta Ultra. Succe första loppet
Quote from Funbeat user on 22 April 2008, 12:09Det är ett trevligt lopp tycker jag. Om jag springer i år vet jag inte.
Det är ett trevligt lopp tycker jag. Om jag springer i år vet jag inte.
Quote from Funbeat user on 22 April 2008, 12:12Det finns nog ett samband mellan bra hemsida som lockar folk och hur många som kommer till start.
Blir man sugen när man läser om loppet på deras hemsida är det ju för det mesta enkelt att klicka sig fram till anmälan också 🙂
Det finns nog ett samband mellan bra hemsida som lockar folk och hur många som kommer till start.
Blir man sugen när man läser om loppet på deras hemsida är det ju för det mesta enkelt att klicka sig fram till anmälan också 🙂
Quote from Urban Nilsson on 13 May 2008, 17:43>Det finns nog ett samband mellan bra hemsida som lockar folk och hur många som kommer till start.
Då borde Silvåkra maraton ha jättemånga anmälda! Det har de tyvärr inte 🙁
http://sila.se/silvakramaraton/index.htm
>Det finns nog ett samband mellan bra hemsida som lockar folk och hur många som kommer till start.
Då borde Silvåkra maraton ha jättemånga anmälda! Det har de tyvärr inte 🙁
Quote from Lena Bjerlöw on 14 May 2008, 19:48Men...konstigt? Svart text på vinröd bakgrund och vitt i ytterkanterna. Vem orkar ens läsa? UI-polisen inspekterar (H)
Men...konstigt? Svart text på vinröd bakgrund och vitt i ytterkanterna. Vem orkar ens läsa? UI-polisen inspekterar (H)
Quote from Funbeat user on 5 July 2008, 19:00Urk! EN vecka kvar och i princip varit skadad senaste två veckorna. Nåja, målet får bli att genomföra en snygg marathon debut på ca 4 h (borde vara möjligt trots brist på riktigt långa pass, gör ju 2:45 på Lidingöloppet, eller?).
Urk! EN vecka kvar och i princip varit skadad senaste två veckorna. Nåja, målet får bli att genomföra en snygg marathon debut på ca 4 h (borde vara möjligt trots brist på riktigt långa pass, gör ju 2:45 på Lidingöloppet, eller?).