Quote from Guest on 20 February 2011, 09:36Jag undrar om det är möjligt att söka i forumet på ett visst ord tex. "löparsko"?
Eller kan man på något sätt få en lista på de diskussioner man har deltagit i?
Jag undrar om det är möjligt att söka i forumet på ett visst ord tex. "löparsko"?
Eller kan man på något sätt få en lista på de diskussioner man har deltagit i?
Quote from Funbeat user on 20 February 2011, 09:46Enda sökfunktionen som finns är den blåa rutan över de två gröna knapparna "Registrera träning" samt "Registrera dagsnot". Det går inte att få de inläggen en viss person skrivit, men har du testat att söka på "Löparsko" i sökrutan jag nämnde?
Enda sökfunktionen som finns är den blåa rutan över de två gröna knapparna "Registrera träning" samt "Registrera dagsnot". Det går inte att få de inläggen en viss person skrivit, men har du testat att söka på "Löparsko" i sökrutan jag nämnde?
Quote from Funbeat user on 20 February 2011, 10:13Tusen tack! Har inte sett den rutan. Fungerade utmärkt hittade just det jag sökte! 🙂
Tusen tack! Har inte sett den rutan. Fungerade utmärkt hittade just det jag sökte! 🙂
Quote from Funbeat user on 20 February 2011, 10:15Nä, jag håller med att sen Olle ändrade layouten på den, och gjorde den helblå, har den varit jättesvår att se överhuvudtaget.
Nä, jag håller med att sen Olle ändrade layouten på den, och gjorde den helblå, har den varit jättesvår att se överhuvudtaget.