Quote from Guest on 6 October 2011, 08:28Hej!
När man har Kalendern uppe finns i övre delen en sökfunktion där man kan välja att söka ut vissa träningsformer, intensiteter mm. Man kan även välja att söka bland "Alla beskrivningar" och väljer man det och "Alla beskrivningar som innehåller" får ma
Hej!
När man har Kalendern uppe finns i övre delen en sökfunktion där man kan välja att söka ut vissa träningsformer, intensiteter mm. Man kan även välja att söka bland "Alla beskrivningar" och väljer man det och "Alla beskrivningar som innehåller" får ma
Quote from Funbeat user on 6 October 2011, 08:38Testa? 😉
Testa? 😉
Quote from Funbeat user on 6 October 2011, 09:08Om det fungerar så fungerar det uselt. Hur är det tänkt att man ska se sökträffen? Jag visade senaste årets träning och sökte efter ett ord jag visste fanns men allt som händer när jag klickar på hämta är att kommentarstexten jag skrivit försvinner - alla
Om det fungerar så fungerar det uselt. Hur är det tänkt att man ska se sökträffen? Jag visade senaste årets träning och sökte efter ett ord jag visste fanns men allt som händer när jag klickar på hämta är att kommentarstexten jag skrivit försvinner - alla
Quote from Funbeat user on 6 October 2011, 12:13Jag har inte använt funktionen till att söka bland dagsnoteringar eftersom jag inte använder såna. Istället har jag använt den efter uttryck som jag använder i berättelsen från passen, som till exempel "hemmaspåret" som jag alltid skriver när jag springer
Jag har inte använt funktionen till att söka bland dagsnoteringar eftersom jag inte använder såna. Istället har jag använt den efter uttryck som jag använder i berättelsen från passen, som till exempel "hemmaspåret" som jag alltid skriver när jag springer
Quote from Funbeat user on 6 October 2011, 13:39Tack för svar! Ctrl + F var ett klart bättre sätt än sökfunktionen på FunBeat som jag testat!
Tack för svar! Ctrl + F var ett klart bättre sätt än sökfunktionen på FunBeat som jag testat!
Quote from Funbeat user on 9 October 2011, 19:27Men Jessie, vill du se träningen i en lista så går du ju bara in under min analys / visa i lista. Där finns samma sökmöjlighet.
Men Jessie, vill du se träningen i en lista så går du ju bara in under min analys / visa i lista. Där finns samma sökmöjlighet.
Quote from Funbeat user on 10 October 2011, 07:42Ok Pontus. Jag får prova det då. 🙂
Ok Pontus. Jag får prova det då. 🙂