Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatsöka inlägg.
You need to log in to create posts and topics.

Ibland vill jag gå tillbaka och kolla i en diskussion där jag gjort ett inlägg. Nu menar jag gamla inlägg som jag inte har flaggat och är så gamla att de inte syns på förstasidan med den glada gula gubben. Jag menar en sökfunktion: Alla inlägg jag har skr

Ovanför di gröna knapparna för registrering finns ett mörkare blått fält med en liten svart ruta med ett förstoringsglas till höger. Skriv sökord i den mörkblå rutan och klicka sedan på förstoringglaset.

Men tyvärr kan man inte söka på sitt eget namn för att hitta sina egna inlägg. Sökfunktionen letar bara i inläggstexten.

Rolf, de är så gammalt inlägg så jag kommer inte ihåg vad jag ska söka på 🙂 Tack ändå !
Mikael, du förstod vad jag var ute efter.

Om du inte vet vad inlägget handlade om varför ska du då titta på det? 🙂

Men Anders, jag vill ju bara söka för att kolla vad jag har skrivit för strunt 😉

Nä, saken är den att jag vet ämnet men när jag söker på "pulsband" som det handlar om i detta fall får jag upp en hel del.
I de inlägg där jag finner intressanta saker bru

Jag vill också ha en funktion för att se allt jag skrivit. Mycket strunt blir det 🙂

Funbeats sök är Google sök så då finns det en del kraftfulla tekniker som förbättrar sökningen:
http://www.lifehack.org/articles/technology/stop-wasting-time-how-to-sea

Oj oj oj , du ser där så mycket strunt jag skriver 🙂

Tack Anders!