Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatSöka tävlingar
You need to log in to create posts and topics.

Jag har gjort sökningar på olika tävlingar när jag har planerat löpsäsongen och är lite förbryllad. Om jag gör en sökning och får upp ett antal tävlingar och sen klickar på en av dem för att läsa så går det bra så långt men jag kan inte komma tillbaka til

Sitter du vid en PC så kan du väl högerklicka på länken till tävlingen och välja "Öppna i ny tab" eller "Öppna i nytt fönster" eller något sådant. Finns väl något liknande på Mac också, skulle jag tro.

Jag testade med Firefox 3.6.3 och där fungerar det bra så enklaste lösningen är att byta till en vettig webbläsare 😉

Det du upplever beror nog på följande:
Sökfunktionen för tävlingar använder POST för att skicka formulärdata vilket gör att du måste pos

Uppdatera sidan och klicka "försök igen" i rutan som dyker upp, då brukar det komma tillbaka.

om du trycker F5 när du får meddelandet att sökningen inte gäller längre?
Jag har upptäckt att åtminstone i min lista över träning så har jag kvar urvalet jag sökt på om jag gör så!

Det verkar som om du kör Internet Explorer, jag får samma beteende där. Testa med en riktig bläddrare, i Firefox t ex kommer man tillbaks till sökningen och kan klicka på nästa.

Tack och bock! Det blev så bra så, fast ingen direkt logik som går att skönja...