Quote from Guest on 20 May 2010, 11:43Jag har gjort sökningar på olika tävlingar när jag har planerat löpsäsongen och är lite förbryllad. Om jag gör en sökning och får upp ett antal tävlingar och sen klickar på en av dem för att läsa så går det bra så långt men jag kan inte komma tillbaka til
Jag har gjort sökningar på olika tävlingar när jag har planerat löpsäsongen och är lite förbryllad. Om jag gör en sökning och får upp ett antal tävlingar och sen klickar på en av dem för att läsa så går det bra så långt men jag kan inte komma tillbaka til
Quote from Funbeat user on 20 May 2010, 11:53Sitter du vid en PC så kan du väl högerklicka på länken till tävlingen och välja "Öppna i ny tab" eller "Öppna i nytt fönster" eller något sådant. Finns väl något liknande på Mac också, skulle jag tro.
Sitter du vid en PC så kan du väl högerklicka på länken till tävlingen och välja "Öppna i ny tab" eller "Öppna i nytt fönster" eller något sådant. Finns väl något liknande på Mac också, skulle jag tro.
Quote from Camilla Höög on 20 May 2010, 12:40Jag testade med Firefox 3.6.3 och där fungerar det bra så enklaste lösningen är att byta till en vettig webbläsare 😉
Det du upplever beror nog på följande:
Sökfunktionen för tävlingar använder POST för att skicka formulärdata vilket gör att du måste pos
Jag testade med Firefox 3.6.3 och där fungerar det bra så enklaste lösningen är att byta till en vettig webbläsare 😉
Det du upplever beror nog på följande:
Sökfunktionen för tävlingar använder POST för att skicka formulärdata vilket gör att du måste pos
Quote from Mikaela Lexén on 20 May 2010, 12:41Uppdatera sidan och klicka "försök igen" i rutan som dyker upp, då brukar det komma tillbaka.
Uppdatera sidan och klicka "försök igen" i rutan som dyker upp, då brukar det komma tillbaka.
Quote from Funbeat user on 20 May 2010, 12:47om du trycker F5 när du får meddelandet att sökningen inte gäller längre?
Jag har upptäckt att åtminstone i min lista över träning så har jag kvar urvalet jag sökt på om jag gör så!
om du trycker F5 när du får meddelandet att sökningen inte gäller längre?
Jag har upptäckt att åtminstone i min lista över träning så har jag kvar urvalet jag sökt på om jag gör så!
Quote from Funbeat user on 20 May 2010, 14:09Det verkar som om du kör Internet Explorer, jag får samma beteende där. Testa med en riktig bläddrare, i Firefox t ex kommer man tillbaks till sökningen och kan klicka på nästa.
Det verkar som om du kör Internet Explorer, jag får samma beteende där. Testa med en riktig bläddrare, i Firefox t ex kommer man tillbaks till sökningen och kan klicka på nästa.
Quote from Funbeat user on 26 May 2010, 20:52Tack och bock! Det blev så bra så, fast ingen direkt logik som går att skönja...
Tack och bock! Det blev så bra så, fast ingen direkt logik som går att skönja...