Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelSöker asfalt o MTB cykelkompisar …
You need to log in to create posts and topics.

12

Hej på er, jag ska ta upp cykling igen nu både asfalt och skog. Jag håller i snitt ca 28-32 km/h landsväg, och teknisk terräng hellre än platt grusväg på Järvafältet. Hör gärna av er om ni vill ha sällskap, och bor i närheten.

Mvh Mattias

Vi är ganska många som cyklar aktivt runt Sollentuna och många finns på forumet. Jag bor på andra sidan Norrviken från dig och kör mest landsväg. Brukar träna en del med Fredrikshof cykelklubb vilket kan rekommenderas. Närmast för dig är det gäng som kör

Tack för tips, det låter kul att haka på olika team. Ska resa med jobbet en del nu, men återkommer.

MTB Järvafältet någon annan?

Järfälla cykelklubb kör MTB från Stäket tror jag.

Järfälla Ck kör från Kallhälls station kl 10,00 på Lördagar och 19,00 på Tisdagar. Tisdagsträningen har inte kommit igång ännu.

Mkt av träningen går på järvafältet med omnejd.

Mer info finns på www. jarfallack.nu

//Rojjan

oh jag finns i sollentuna och tänkte sätta fokus på cykel detta året.
gick med i fredrikshof ck

kör spinning på simhallen en del
kommer nog att åka med hovets täbygäng för att lära mig klunga

annars kan det bli en del spontana långpass snart

Tänker utforska Upplandsled Barkarby - Stäket - Rosersberg i helgen om du är intresserad Mattias.

Ser ut som det blir lördag.

-Jesper

Har provat och kan tipsa om ...

Orange markering finns på gatlyktor träd stenar mm hela vägen.

Karta med hela Stockholms delen av upplandsleden + några delar till.
http://hiking.lonvia.de/en/?zoom=15&lat=59.40186&lon=17.84054

Lite mer text om leden, k

tack för tips allihopa, och sorry för sent svar, men först nu fattade jag hur man kollar tillbaks på egna trådar :). Nu massor att göra i jobbet, men kanske en lvg-tur i helgen. Min MTB lev inte förrän v15. Men vi hörs!!!

tack för tips allihopa, och sorry för sent svar, men först nu fattade jag hur man kollar tillbaks på egna trådar :). Nu massor att göra i jobbet, men kanske en lvg-tur i helgen. Min MTB lev inte förrän v15. Men vi hörs!!!

12