Quote from Guest on 6 August 2009, 22:44Hej. Jag har haft simkort i ~2-3 veckor och tränat crawl nästan varje dag. Nu känner jag att teknik-utvecklingen börjar avta allt mer och skulle behöva någon som kan titta på en och ge lite tips på vad man skall tänka på inom en snar framtid.
Det går en
Hej. Jag har haft simkort i ~2-3 veckor och tränat crawl nästan varje dag. Nu känner jag att teknik-utvecklingen börjar avta allt mer och skulle behöva någon som kan titta på en och ge lite tips på vad man skall tänka på inom en snar framtid.
Det går en
Quote from Elias Engqvist on 6 August 2009, 22:54Med ett simkort saknar du nog en mobiltelefon att stoppa in det i...förlåt...
Med ett simkort saknar du nog en mobiltelefon att stoppa in det i...förlåt...
Quote from Funbeat user on 6 August 2009, 23:45Jag tror nog säkert att den som håller i kursen kan individanpassa det tillräckligt för att du ska komma framåt i din crawl. Jag kan ju inte tänka mig annat än att de som dyker upp på en simkurs för vuxna har väldigt olika mängd simvana och hur mycket de
Jag tror nog säkert att den som håller i kursen kan individanpassa det tillräckligt för att du ska komma framåt i din crawl. Jag kan ju inte tänka mig annat än att de som dyker upp på en simkurs för vuxna har väldigt olika mängd simvana och hur mycket de
Quote from Funbeat user on 7 August 2009, 08:21ok. Tack. Tar väl och anmäler mig till kursen då.
ok. Tack. Tar väl och anmäler mig till kursen då.
Quote from ellen olsson on 7 August 2009, 09:09Varför frågar du inte de som är ansvariga för kursen istället? De måste ju rimligen veta bäst...
Varför frågar du inte de som är ansvariga för kursen istället? De måste ju rimligen veta bäst...
Quote from Funbeat user on 7 August 2009, 09:32m. Tänkte göra så. Kan nog vara bra =)
m. Tänkte göra så. Kan nog vara bra =)
Quote from Funbeat user on 7 August 2009, 10:07Jag har gått kursen och dom är bra. Jag tycker att du ska anmäla dig. Om du ställer frågor och är lite framåt så får du med säkerhet den hjälp du är ute efter.
Det finns väldigt mycket hjälp på you tube också 🙂
Sök på swimming technique mm.
Jag har gått kursen och dom är bra. Jag tycker att du ska anmäla dig. Om du ställer frågor och är lite framåt så får du med säkerhet den hjälp du är ute efter.
Det finns väldigt mycket hjälp på you tube också 🙂
Sök på swimming technique mm.
Quote from Funbeat user on 7 August 2009, 15:37mm. Finns mycket på youtube. Redan innan jag började simma läste jag en bok om hur man simmar och kollade på instruktionsvideos på över 1h långa på hur man crawlar. Därför jag nu känner att jag behöver någon som kan titta på när man simmar så man kan slip
mm. Finns mycket på youtube. Redan innan jag började simma läste jag en bok om hur man simmar och kollade på instruktionsvideos på över 1h långa på hur man crawlar. Därför jag nu känner att jag behöver någon som kan titta på när man simmar så man kan slip
Quote from Funbeat user on 8 August 2009, 11:49just det, det "sista" ! 😉
Jag har väldigt mycket sista kvar i min träning! 🙂
just det, det "sista" ! 😉
Jag har väldigt mycket sista kvar i min träning! 🙂
Quote from Funbeat user on 8 August 2009, 19:36Håll ögonen öppna på Triathlon Västs simkurser i Åby också. De kommer säkert att köra både nybörjar- och fortsättningskurs i höst. Ett annat tips är att gå med i den klubben och åka med på det simläger de brukar ha i Falkenberg varje höst.
Håll ögonen öppna på Triathlon Västs simkurser i Åby också. De kommer säkert att köra både nybörjar- och fortsättningskurs i höst. Ett annat tips är att gå med i den klubben och åka med på det simläger de brukar ha i Falkenberg varje höst.