Quote from Guest on 27 March 2014, 23:50Torsdagstipset till er som tar fram era fina räcers för första gången för säsongen. Gå igenom era cyklar innan ni ger er ut i trafiken! För er egen och medtrafikanters säkerhet!
* kontrollera att bromsarna tar ordentligt (justera)
* kolla att bromsgummit
Torsdagstipset till er som tar fram era fina räcers för första gången för säsongen. Gå igenom era cyklar innan ni ger er ut i trafiken! För er egen och medtrafikanters säkerhet!
* kontrollera att bromsarna tar ordentligt (justera)
* kolla att bromsgummit
Quote from Funbeat user on 28 March 2014, 00:00Kolla att klossarna sitter fast ordentligt på skorna (just detta höll på resultera i en vurpa för undertecknad med CycloCrossen i vinter, klossen snurrade när jag skulle klicka ur vilket resulterade i att jag inte kom loss)
Kolla att klossarna sitter fast ordentligt på skorna (just detta höll på resultera i en vurpa för undertecknad med CycloCrossen i vinter, klossen snurrade när jag skulle klicka ur vilket resulterade i att jag inte kom loss)
Quote from Rasmus Olsson on 28 March 2014, 09:55Bra Thomas!
Bra Thomas!
Quote from Funbeat user on 29 March 2014, 15:17De bör inte ha lossnat av att cykeln bara står över vintern men jag skulle nog lägga till att kolla så att hjulens snabbkopplingar sitter som de ska. Kan bli ytterst obekvämt annars.
De bör inte ha lossnat av att cykeln bara står över vintern men jag skulle nog lägga till att kolla så att hjulens snabbkopplingar sitter som de ska. Kan bli ytterst obekvämt annars.