Quote from Guest on 19 July 2010, 09:09Jag tänkte åka till Costa Blanca (Alicante-trakten m a o) i slutet av augusti och jag undrar lite hur jag kommer i kontakt med andra som cyklar i dessa delar av Spanien, helst svensk eller engelsktalande eftersom min spanska är ganska kass.
Är det någon
Jag tänkte åka till Costa Blanca (Alicante-trakten m a o) i slutet av augusti och jag undrar lite hur jag kommer i kontakt med andra som cyklar i dessa delar av Spanien, helst svensk eller engelsktalande eftersom min spanska är ganska kass.
Är det någon
Quote from Funbeat user on 19 July 2010, 09:19Fina fisken! Tack!
/M
Fina fisken! Tack!
/M
Quote from ellen olsson on 19 July 2010, 09:43Rapportera gärna om dina erfarenheter. Jag brukar vara nere på Costa Blanca varje år.
Rapportera gärna om dina erfarenheter. Jag brukar vara nere på Costa Blanca varje år.
Quote from Funbeat user on 19 July 2010, 10:21Aha - trevligt, jag har varit där tidigare men aldrig med cykel.
Har du åkt på organiserade träningar eller med vänner?
Aha - trevligt, jag har varit där tidigare men aldrig med cykel.
Har du åkt på organiserade träningar eller med vänner?
Quote from Funbeat user on 19 July 2010, 11:28Låter härligt där! Återkom som skrivet gärna om hur det var! 🙂
Låter härligt där! Återkom som skrivet gärna om hur det var! 🙂
Quote from ellen olsson on 19 July 2010, 11:30Min pappa har lägenhet där, men jag har bara haft med cykel en gång.
Min pappa har lägenhet där, men jag har bara haft med cykel en gång.
Quote from Funbeat user on 8 September 2010, 11:38Underbar cykling blev det - jag cyklade solo hela tiden och det funkade bra - det är skönt att kunna sätta tempot själv när man är så ovan som jag är med backar.
En cykelaffär (vilabikes.com) i byn/staden där jag bodde hade rides men bara mountainbike när
Underbar cykling blev det - jag cyklade solo hela tiden och det funkade bra - det är skönt att kunna sätta tempot själv när man är så ovan som jag är med backar.
En cykelaffär (vilabikes.com) i byn/staden där jag bodde hade rides men bara mountainbike när