Quote from Guest on 20 August 2007, 12:48Har problem att hitta bland alla nya rundor, på kartan blir det trots bästa inzomning på många ställen bara en stor klump av rundor och sökningen i listan är nästan omöjlig med tanke på att namnen inte alltid kan kopplas ihop med orten.
Vore det inte bra
Har problem att hitta bland alla nya rundor, på kartan blir det trots bästa inzomning på många ställen bara en stor klump av rundor och sökningen i listan är nästan omöjlig med tanke på att namnen inte alltid kan kopplas ihop med orten.
Vore det inte bra
Quote from Funbeat user on 20 August 2007, 12:58Jag håller med, det kan vara rätt knepigt ibland. Har du dock provat med att filtrera på sträcka också? Ofta har man (i alla fall jag) en idé om hur långt jag vill kuta och då försvinnar ju många rundor.
Jag håller med, det kan vara rätt knepigt ibland. Har du dock provat med att filtrera på sträcka också? Ofta har man (i alla fall jag) en idé om hur långt jag vill kuta och då försvinnar ju många rundor.
Quote from Funbeat user on 20 August 2007, 13:26Problem jag börjar få (om man nu ska börja klaga 🙂 ) är att nästan alla mina rundor jag gjort startar på samma ställe fast i princip inga rundor har med startpositionen att göra. Det är alltså massor med rundor vid triangeln i malmö, men rundorna är oft
Problem jag börjar få (om man nu ska börja klaga 🙂 ) är att nästan alla mina rundor jag gjort startar på samma ställe fast i princip inga rundor har med startpositionen att göra. Det är alltså massor med rundor vid triangeln i malmö, men rundorna är oft
Quote from Panama B on 20 August 2007, 13:36Jag har startat namnge med
http://www.funbeat.se/life/person/tracks.aspx?PersonID=1426
för att ha någon ordning i galenskapen...
Jag har startat namnge med
http://www.funbeat.se/life/person/tracks.aspx?PersonID=1426
för att ha någon ordning i galenskapen...
Quote from Funbeat user on 20 August 2007, 14:00Det är ju bra, men då låter det som det är ännu bättre om man kan ange turerns typ och sedan kunna söka efter rundor av t.ex. den typen.
Det är ju bra, men då låter det som det är ännu bättre om man kan ange turerns typ och sedan kunna söka efter rundor av t.ex. den typen.
Quote from Panama B on 20 August 2007, 14:08kanske detta
http://www.stigoteket.se/region.php?lanskod=12
kanske detta
Quote from Funbeat user on 20 August 2007, 14:36Bra research Magnus. 🙂
Ja det ser vettigt ut och jag tror man kan ta många idéer därifrån. Däremot tror jag inte på fälten "kommun" (och "län") eftersom de flesta av t.e.x mina rundor går genom tre-fyra kommuner. För ett träningsforum tror det är vikti
Bra research Magnus. 🙂
Ja det ser vettigt ut och jag tror man kan ta många idéer därifrån. Däremot tror jag inte på fälten "kommun" (och "län") eftersom de flesta av t.e.x mina rundor går genom tre-fyra kommuner. För ett träningsforum tror det är vikti
Quote from Panama B on 20 August 2007, 15:12Kräver dock enormt mycket med jobb.... att skapa och av Olle att stödja...
plus att mina rundor är mer vad jag gör och inte kanske följer att cykla efter den Kustlinje som är den officiella turen...
Kräver dock enormt mycket med jobb.... att skapa och av Olle att stödja...
plus att mina rundor är mer vad jag gör och inte kanske följer att cykla efter den Kustlinje som är den officiella turen...