Quote from Guest on 15 March 2010, 12:25Hejsan!
Det känns som att det vore vettigt att kunna söka/sortera bland träningsprogrammen! Exempelvis om man vill hitta något för just styrketräning eller löpning.
Det kanske finns någon sådan möjlighet men jag har inte hittat den.
Hejsan!
Det känns som att det vore vettigt att kunna söka/sortera bland träningsprogrammen! Exempelvis om man vill hitta något för just styrketräning eller löpning.
Det kanske finns någon sådan möjlighet men jag har inte hittat den.
Quote from Christer Berg on 15 March 2010, 12:35Mej veteligen finns inte det alternativet och många program innehåller flera sorters träningar så det blir väl inte helt lätt att implementera heller?
Mej veteligen finns inte det alternativet och många program innehåller flera sorters träningar så det blir väl inte helt lätt att implementera heller?
Quote from Funbeat user on 15 March 2010, 14:49Nej, men en kompromiss som visserligen känns lite tafflig är att skriva "Träningsprogram xxx" i sökrutan där xxx är det man vill träna. Jag provade t.ex. att skriva "Träningsprogram armhävningar" och fick upp ett antal relevanta träffar
Nej, men en kompromiss som visserligen känns lite tafflig är att skriva "Träningsprogram xxx" i sökrutan där xxx är det man vill träna. Jag provade t.ex. att skriva "Träningsprogram armhävningar" och fick upp ett antal relevanta träffar
Quote from Funbeat user on 15 March 2010, 16:53Kanske att man skulle kunna välja en kategori när man lägger upp ett nytt träningsprogram. På så sätt skulle man snabbt kunna se alla som tex innebär styrketräning, löpning eller cykling m.m.
Kanske att man skulle kunna välja en kategori när man lägger upp ett nytt träningsprogram. På så sätt skulle man snabbt kunna se alla som tex innebär styrketräning, löpning eller cykling m.m.
Quote from Christer Berg on 15 March 2010, 17:59I såna fall skulle det nästa vara tvunget till att vara ett checkbox system så att man kan välja flera träningskategorier till ett och samma program.
I såna fall skulle det nästa vara tvunget till att vara ett checkbox system så att man kan välja flera träningskategorier till ett och samma program.