Quote from Guest on 12 March 2011, 08:44Jag kommer dessvärre inte kunna delta i motionsloppet VR därför säljer jag nu min plats.
Transferperiod sker i april, se länk
http://www.cyklavaettern.com/Default.aspx?module=4&content=211&lang=SV&fwsite=1Om det finns någon intresserad så kontakta mig
Jag kommer dessvärre inte kunna delta i motionsloppet VR därför säljer jag nu min plats.
Transferperiod sker i april, se länk
http://www.cyklavaettern.com/Default.aspx?module=4&content=211&lang=SV&fwsite=1
Om det finns någon intresserad så kontakta mig
Quote from Funbeat user on 12 March 2011, 08:54Hej jag köper gärna din startplats om den finns kvar med vänliga hälsningar Henrik
Hej jag köper gärna din startplats om den finns kvar med vänliga hälsningar Henrik
Quote from Funbeat user on 14 March 2011, 15:50Jag trodde man inte kunde ta över en plats i vätternrundan...?
Jag trodde man inte kunde ta över en plats i vätternrundan...?
Quote from Camilla Höög on 14 March 2011, 15:52Testa att klicka på länken i första inlägget 😉
"Du som inte fått tag på en plats kan överta en från en annan person under en begränsad period, den sk transferperioden. Transferperioden pågår under april och första halvan av maj 2011."
Testa att klicka på länken i första inlägget 😉
"Du som inte fått tag på en plats kan överta en från en annan person under en begränsad period, den sk transferperioden. Transferperioden pågår under april och första halvan av maj 2011."
Quote from Funbeat user on 15 March 2011, 15:20Å fan, då kanske det finns hopp för mig ändå...
Å fan, då kanske det finns hopp för mig ändå...
Quote from Funbeat user on 16 March 2011, 20:57Och i början av transferperioden förra året begärde en del ganska saftiga summor för sin plats för att mot slutet vara lite av rea på platserna. Våga ha is i magen? 😉
Tycker personligen att det är rimligt att begära vad man gett för platsen.
My xx cents
Och i början av transferperioden förra året begärde en del ganska saftiga summor för sin plats för att mot slutet vara lite av rea på platserna. Våga ha is i magen? 😉
Tycker personligen att det är rimligt att begära vad man gett för platsen.
My xx cents
Quote from Funbeat user on 16 March 2011, 20:59En chefsförhandlare?
En chefsförhandlare?