Quote from Guest on 20 June 2011, 13:434650 m i Kronprinsesan Victorias och Prins Daniels kortegespår som skall avverkas på så nära 32 min och 18 sekunder som möjligt.
Start: kl. 16.40 vid Storkyrkan mot Slottsbacken.
Kortegeväg: Storkyrkan - Slottsbacken - Skeppsbron - Slottskajen - Norrbro
4650 m i Kronprinsesan Victorias och Prins Daniels kortegespår som skall avverkas på så nära 32 min och 18 sekunder som möjligt.
Start: kl. 16.40 vid Storkyrkan mot Slottsbacken.
Kortegeväg: Storkyrkan - Slottsbacken - Skeppsbron - Slottskajen - Norrbro
Quote from Funbeat user on 20 June 2011, 13:53Såg att det fuskades med det där med utrustningen i år, främst skorna men också kavaj faktiskt. 🙂
Men det är en helt underbar idé 🙂
Såg att det fuskades med det där med utrustningen i år, främst skorna men också kavaj faktiskt. 🙂
Men det är en helt underbar idé 🙂
Quote from Funbeat user on 20 June 2011, 15:59När jag var ute och sprang idag tänkte jag: "När jag kommer hem ska jag lägga upp säpojoggen 2012 som tävling." Åsså var det redan gjort. 🙂
Jag är såklart på.
När jag var ute och sprang idag tänkte jag: "När jag kommer hem ska jag lägga upp säpojoggen 2012 som tävling." Åsså var det redan gjort. 🙂
Jag är såklart på.
Quote from ellen olsson on 20 June 2011, 16:14Ja, det var ju t.o.m. någon i första ledet som fuskade med skorna. (#)
Jag noterade att Dressman sålde löparkläder för 799:- och av en ren slump så såg jag att även Grosshandlarn, eller vad stället på Vasagatan nu heter, hakat på tåget och hade löparkläd
Ja, det var ju t.o.m. någon i första ledet som fuskade med skorna. (#)
Jag noterade att Dressman sålde löparkläder för 799:- och av en ren slump så såg jag att även Grosshandlarn, eller vad stället på Vasagatan nu heter, hakat på tåget och hade löparkläd
Quote from Funbeat user on 20 June 2011, 18:04Kommer att ansöka om semester redan i kväll när jag kommer till jobbet (H)
Kommer att ansöka om semester redan i kväll när jag kommer till jobbet (H)
Quote from Funbeat user on 21 June 2011, 20:05Njä, jag kommer inte gå tidigare från jobbet för det här. För egen del känns det som att jag borde ha ställt upp i år om det skulle blivit av. Hoppas ni som springer nästa år får kul men för mig var "grejen" årets SÄPO-jogg (tänk att jag hela tiden skrive
Njä, jag kommer inte gå tidigare från jobbet för det här. För egen del känns det som att jag borde ha ställt upp i år om det skulle blivit av. Hoppas ni som springer nästa år får kul men för mig var "grejen" årets SÄPO-jogg (tänk att jag hela tiden skrive
Quote from Funbeat user on 21 June 2011, 20:18Freudianskt?
Freudianskt?
Quote from Funbeat user on 21 June 2011, 21:13Mja, eller för att jag skrev "bröst" väldigt mycket i jobbet 🙂
Mja, eller för att jag skrev "bröst" väldigt mycket i jobbet 🙂
Quote from Elias Engqvist on 21 June 2011, 21:14bröstarvinge?
bröstarvinge?
Quote from Funbeat user on 21 June 2011, 21:20Det hade mer med bröstcancer att göra 🙁
Det hade mer med bröstcancer att göra 🙁