Quote from Guest on 31 August 2007, 16:1150km
Loppet följer i stort sett Sörmlandsledens första fyra etapper. Starten sker vid Björkhagen med en liten loop på det lokala elljusspåret. Bara för att det är så kuperat! Därefter slingrar sig leden vidare genom Nackareservatet. Löparna passerar golf
50km
Loppet följer i stort sett Sörmlandsledens första fyra etapper. Starten sker vid Björkhagen med en liten loop på det lokala elljusspåret. Bara för att det är så kuperat! Därefter slingrar sig leden vidare genom Nackareservatet. Löparna passerar golf
Quote from Funbeat user on 31 August 2007, 16:21Några har ju skrivit upp sig på loppet, kommer ni köra det?
Själv var jag ute igår och provsprang en stor del av loppets sträckning. Började i Rudan och sprang Sörmlandsleden nästan till Björkhagen (sprang av ett par kilometer innan mot Bagarmossen). Lyc
Några har ju skrivit upp sig på loppet, kommer ni köra det?
Själv var jag ute igår och provsprang en stor del av loppets sträckning. Började i Rudan och sprang Sörmlandsleden nästan till Björkhagen (sprang av ett par kilometer innan mot Bagarmossen). Lyc
Quote from Urban Nilsson on 31 August 2007, 20:00Jag funderar lite svagt på det. Tätt inpå LL men å andra sidan, fixar jag silvermedaljen kanske 5 mil i 7 min/km-tempo är möjligt. Vad tror ni?
Jag funderar lite svagt på det. Tätt inpå LL men å andra sidan, fixar jag silvermedaljen kanske 5 mil i 7 min/km-tempo är möjligt. Vad tror ni?
Quote from Funbeat user on 31 August 2007, 20:56Låter rimligt. Fast jag har ingen erfarenhet av femmilslopp... Det kanske är helt annorlunda. Snart får jag veta 🙂
Låter rimligt. Fast jag har ingen erfarenhet av femmilslopp... Det kanske är helt annorlunda. Snart får jag veta 🙂
Quote from Urban Nilsson on 12 September 2007, 21:27Vad är det för rimlighet i att fundera på en sluttid kring 5 timmar?
Vad är det för rimlighet i att fundera på en sluttid kring 5 timmar?
Quote from Funbeat user on 12 September 2007, 21:32Gångarna på VM går femmilen på tre och fyrtiofem. NI får springa hela sträckan!
Gångarna på VM går femmilen på tre och fyrtiofem. NI får springa hela sträckan!
Quote from Urban Nilsson on 12 September 2007, 21:38Vet inte om jag tycker att det var en så bra jämförelse.
Vet inte om jag tycker att det var en så bra jämförelse.
Quote from Lena Bjerlöw on 12 September 2007, 21:41hahahaha...vilken diss! (H)
hahahaha...vilken diss! (H)
Quote from Stefan Kinberg on 7 October 2007, 08:50Jaha, då var det avklarat; 5 timmar och 50 minuter. Vädret var idealiskt. Dock var det en hel del asfalt för att komma runt själva nationalparken, där lopp inte får köras, som drog ner värdet på loppet. Mer stigar i skogen hade varit att föredra. Upplevel
Jaha, då var det avklarat; 5 timmar och 50 minuter. Vädret var idealiskt. Dock var det en hel del asfalt för att komma runt själva nationalparken, där lopp inte får köras, som drog ner värdet på loppet. Mer stigar i skogen hade varit att föredra. Upplevel
Quote from Funbeat user on 7 October 2007, 08:53Japp, som sagt avklarat. Gick i mål på 5 timmar och 54 minuter. Måste ju säga att det jobbiga började betydligt tidigare än jag räknat med. Illamående och kramp i vaden drog ner tempot. På det hela taget kul och riktigt riktigt jobbigt.
Japp, som sagt avklarat. Gick i mål på 5 timmar och 54 minuter. Måste ju säga att det jobbiga började betydligt tidigare än jag räknat med. Illamående och kramp i vaden drog ner tempot. På det hela taget kul och riktigt riktigt jobbigt.